Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Mitt "lilla" sjalbarn fyller 2 i dagarna och hon har typ tokvägrat att åka sjal sedan rätt länge med några få undantag :(. Men nu igår ville hon själv åka :) Och idag har hon bett om att få åka "schao" TVÅ gånger! Första gången somnade hon efter några minuter på ryggen och jag kunde lägga ner henne i spjällisen för sova middag. Och nu i eftermiddag åkte hon säkert en 45 minuter iaf medan jag fixade med tvätt och sånt :vågen: Alternativet har tidigare varit att ha henne under armen eller klängande i knät...jag föredrar sjalen! :D
Användarens profilbild
Av mejamy
Alltså detta är ju fantastiskt! :D Nu tidigt i morse när vi kom ner fick hon välling som vanligt. Sen brukar man antingen få bära runt henne tills hon har vaknat till ordentligt *tungt*eller sitta och läsa bok el dyl. Men i dag när vällingen var slut sken hon upp och sa: "Shao"! Och ville alltså åka sjal :shock: Så nu kunde jag sätta på en tvätt och vika gårdagens, plocka lite osv medan hon satt på ryggen :vågen: Har fått så mkt gjort och klockan är bara 8:00 :D. Ni måste förstå att detta är en tjej som aldrig har bett om att få åka sjal på eget initiativ tidigare och som har åkt några lätträknade ggr (ute) det senaste halvåret. Och jag har allt varit lite avis på er vars ungar kommit och bett om att få åka sjal :P
Användarens profilbild
Av annalys
Vad kul! David har också blivit mycket mer sjalsugen på sistone, tackar ja om jag frågar (ibland iallafall) och sitter stilla (litegrann iallafall) på ryggen medan jag knyter.

Jag tror att i en viss ålder inser de att det är mysigt med sjal. Innan var David mer upptäckarsugen, men nu är han myssugen ibland.
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Vad kul! Sjala o mys på! :)
Användarens profilbild
Av lotti
Åh vad kul att hon ber om det! :D
Det går jag och väntar på här hemma....kanske får vänta till hon börjar prata i alla fall!! :wink:
Användarens profilbild
Av Droppen
Åh vad härligt! :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vad roligt! Mys :loving:
Användarens profilbild
Av Monia
lotti skrev:Åh vad kul att hon ber om det! :D
Det går jag och väntar på här hemma....kanske får vänta till hon börjar prata i alla fall!! :wink:
:lol: Emma pratar inte men gör ett menande ljud och pekar på sjalen, eller gående med fem meter sjal på golvet och räcker den till mig. (hon har även försökt få pappa att sjala men det har inte gått hem) Det är helt undetbart när dom själva vill sjalgosa :loving:
Användarens profilbild
Av Tinker
Åååh så härligt!! :love:

Jag hoppas vår kille också gör så när han blir så stor. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?