Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Lånade ju ut min patapum till sambons syster, som var i Thailand två veckor. Innan hade jag aldrig tvättat den. Nu när jag fått hem den igen, är den alldeles blek... Är det tvätten, eller solen som blekt tror ni?! Inte för att den är så himla ful, men jag tänkte sälja den ev. och nu kanske man inte får lika mycket för den? Hade den ändå blekt i tvätten, är det ju inget att göra åt. Det är en blå patapum förresten.

Är det samma med den svarta? Tänkte köpa en svart toddler sedan, men hur dassig blir den i färgen?

Iaf. var hon supernöjd med patapumen, och sa att hon hade inte ens behövt ta med vagn alls... Så nu har hon köpt en av min syster!
Användarens profilbild
Av Elina
Ja....
Den patapumen vi hade, var blå,. men efter första tvätten var den mer blek demin/svart, väldigt svårt att beskriva fäörgen, men rätt snygg.

Vi fick i alla fall byta den till en beige, och den blektes inte alls på samma sätt, men den var ju ljusare från början..
Så egentligen har jag inget svar förutom att våran blåa betedde sig precis likadant.
Användarens profilbild
Av Plinga
Elina skrev:Ja....
Den patapumen vi hade, var blå,. men efter första tvätten var den mer blek demin/svart, väldigt svårt att beskriva fäörgen, men rätt snygg.

Vi fick i alla fall byta den till en beige, och den blektes inte alls på samma sätt, men den var ju ljusare från början..
Så egentligen har jag inget svar förutom att våran blåa betedde sig precis likadant.
Okej, då hade den antagligen blivit sådan när jag tvättat den oxå. jag tycker inte heller färgen blev ful, men annorlunda än den var innan iaf..!
Användarens profilbild
Av annikar
Min stålblå patapum blektes jättemycket i första tvätten. Nu är den mer grå :(
Den har aldrig blekts i solen trots flitig användning på sommaren.
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har en svart Patapum som aldrig tvättats. Den är jättedassig i färgen.
Användarens profilbild
Av Plinga
Tiz skrev:Jag har en svart Patapum som aldrig tvättats. Den är jättedassig i färgen.
Uä, säg inte så... Eller kanske jo ändå, för då kanske jag behåller min patapum, och inte slösar pengar på en toddler.... :? Vill ju ha en svart.. men inte en dassig...
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag hade en stålgrå Patapum. Jag använde den en del och tvättade den, men så rätt var det var så fick den för sig att blekna i en tvätt. Den kom ut och såg helt kamo-mönstrad ut. HEMSKT! Och det var INTE sol eller användning, utan tvätten. Jag tvättade ändå den i 40 grader med bara svarta grejer och det har INTE körts någon maskin klorinerat där på ett tag...

Jag chansade på vinst och förlust och köpte TVÅ paket Herdins grafitgrå färg + 1 paket salt. Slängde i selen + ett påslakan som behövde byta färg och ut kommer en skitsnygg sele. Inte svart, men väldigt mörkgrå, precis som jag ville. Märket färgades inte, så det är snyggt vitt fortfarande.

Kostade en hundralapp (och då fick jag tillbaka 50 i presentcheckar från Herdins, någon drive de hade då) och jag fick en helt ny sele. Jag är toppennöjd.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Linnea
min blev också väldigt blekt i första och enda 40-tvätten :?
Användarens profilbild
Av Plinga
Kaja skrev:Jag hade en stålgrå Patapum. Jag använde den en del och tvättade den, men så rätt var det var så fick den för sig att blekna i en tvätt. Den kom ut och såg helt kamo-mönstrad ut. HEMSKT! Och det var INTE sol eller användning, utan tvätten. Jag tvättade ändå den i 40 grader med bara svarta grejer och det har INTE körts någon maskin klorinerat där på ett tag...

Jag chansade på vinst och förlust och köpte TVÅ paket Herdins grafitgrå färg + 1 paket salt. Slängde i selen + ett påslakan som behövde byta färg och ut kommer en skitsnygg sele. Inte svart, men väldigt mörkgrå, precis som jag ville. Märket färgades inte, så det är snyggt vitt fortfarande.

Kostade en hundralapp (och då fick jag tillbaka 50 i presentcheckar från Herdins, någon drive de hade då) och jag fick en helt ny sele. Jag är toppennöjd.

//Kaja
Låter intressant... Har den hållt bättre i färgen nu då?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?