Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av joise
Hallå och gott nytt år och god fortsättning på er!!!
Hoppas ni alla haft en trevlig jul och ett bra nyårsfirande :D :D :D

Idag provade jag för första gången att bära min lilla tjej (5 mån) på ryggen i patapumen. Lite vingligt och med sängen som skyddsnät men till slut var hon på plats. Det gick jättebra en stund men när hon började tröttna på att sitta rakt upp och ner och hängde åt sidan och kikade ut kändes det som om hon skulle ramla ur, och då blev mamman nervös och plockade ner direkt. nu undrar jag är det möjligt för de små att ramla ur eller är det bara jag som är ovan? (och jag kollade förstås att allt satt som det skulle)
Nån som vill dela sina erfarenheter? :)

Hej/Joise
Användarens profilbild
Av Annika80
Hej, jag provade min patapum på ryggen en snabbis innan jag sålde den (bytte till ergo) och som jag ser det finns det ingen direkt risk att de trillar ut. Vart hade du hennes armar? ovanför kanten upptill, eller i "hålet" mellan axelband och där det svarta bandet fäster på sidan?
Det sistnämnda tyckte jag kändes stabilare och säkrare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?