Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Min sjalbebis är på vift med pappan! :app: De skulle gå några ärenden på stan medans jag gick åt andra hållet för att hämta ut min helt nya första vävda bärsjal (en stork, Ulli :D ). Jag är så spänd på hur det går eftersom det är första gången de är ute på egen hand med sjal och det är jätteviktigt för mig att det går bra så att han vågar sig på det igen. Jag vill verkligen att pappan också ska föredra sjal och att de två ska komma varandra nära. Lite nervös är jag för att lillkillen inte bajsat sedan igår kväll och jag hoppas att han inte gör det i sjalen nu... han brukar bajsa 4-5 ggr per dygn.

En sak måste jag medge, fastän jag ivrigt hejade på och hjälpte till att stoppa ner sonen på pappans mage: Jag saknar lillkillen. :heart: Jag hade hellre haft med honom med mig, men jag är inte den enda föräldern och för lillkillens skull är det bäst om han får knyta an till oss båda. Eftersom jag är hemma på heltid nu så måste vi ju jobba på att pappan inte ska hamna i skymundan även när han är hemma. Är de inte tillbaka snart? :cry:
Användarens profilbild
Av jag71
Lugn! Det har gått jätte bra (och har det itne det så går det jätte bra nästa gång)
Användarens profilbild
Av annalys
Vad spännande med premiärpromenad! Klart man undrar och längtar. Och vad skönt när de kommer hem, och allt gick bra!
Av surftrollet
Mm, måste erkänna att jag nog har för lite tilltro till min man när det gäller "tyg-origami" som han kallar det. När jag sa att jag hade varit nervös för att det skulle gå dåligt, för att jag vill att han också ska föredra sjal, så svarade han:
- Nej, men så är det ibland. Det är bara att försöka igen.
:)

Så jag ska nog släppa taget lite och lita på att om han föredrar sjalen så kommer han välja den framöver med. Eller så kanske han tar vagnen någon gång och får fullt sjå med att hålla lillen lugn och navigera i folkmassor etc. Huvudsaken är ju att han får egentid med sonen.
Användarens profilbild
Av Totte
Härligt att det gått bra :vågen: Vilket absolut underbart uttryck din man använder "tyg-origami" :rock: :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?