- tis jan 02, 2007 16:18
Min sjalbebis är på vift med pappan!
De skulle gå några ärenden på stan medans jag gick åt andra hållet för att hämta ut min helt nya första vävda bärsjal (en stork, Ulli
). Jag är så spänd på hur det går eftersom det är första gången de är ute på egen hand med sjal och det är jätteviktigt för mig att det går bra så att han vågar sig på det igen. Jag vill verkligen att pappan också ska föredra sjal och att de två ska komma varandra nära. Lite nervös är jag för att lillkillen inte bajsat sedan igår kväll och jag hoppas att han inte gör det i sjalen nu... han brukar bajsa 4-5 ggr per dygn.
En sak måste jag medge, fastän jag ivrigt hejade på och hjälpte till att stoppa ner sonen på pappans mage: Jag saknar lillkillen.
Jag hade hellre haft med honom med mig, men jag är inte den enda föräldern och för lillkillens skull är det bäst om han får knyta an till oss båda. Eftersom jag är hemma på heltid nu så måste vi ju jobba på att pappan inte ska hamna i skymundan även när han är hemma. Är de inte tillbaka snart? 

En sak måste jag medge, fastän jag ivrigt hejade på och hjälpte till att stoppa ner sonen på pappans mage: Jag saknar lillkillen.