Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

David har ju varit mer sugen på att gå själv än att åka sjal ett bra tag, men på sistone har han insett sjalens mysvärde. Idag utspelade sig följande:

Jag höll på med maten, och David ville bli buren. Jag förklarar att jag inte kan bära när jag lagar mat och föreslår att han ska åka Ergo på ryggen. David pekar mot hallen. Jag går mot Ergon, men han pekar på lådan där bärpåsen ligger. Vill du åka sjal frågar jag och han nickar glatt. Jag tar fram en långsjal, och han blir mycket nöjd, jag knyter en tibetansk ryggsäck och där sitter han och busar med mitt hår en stund. Så får han se genom fönstret att pappa kommer hem. Stort jubel. Vi går ut i hallen och möter pappa, David sträcker sig mot honom och jag släpper ut honom ur sjalen. David vill upp, men när pappa ska lyfta upp honom pekar David bestämt på sjalen.

Så det var bara för pappa att knyta på sig sjalen - premiär!!!! :vågen: :vågen: :vågen: David var förstås samarbetsvillig, och jag fick till en riktigt schysst ryggsäck. På min fråga hur det kändes blev omdömet att det var lite mer avancerat än Ergon.

Jag fotade förstås, ska se om jag får upp något kort ikväll eller om sängen lockar.

Så kul! Första gången David så bestämt ville åka sjal, och första gången pappa testade. Mitt tjat har inte hjälpt, men David får förstås som han vill. :tumsup:

Tillägg: Nu finns det ett kort på http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 377#427377 Man ser att 3.6 m Dublin är i kortaste laget för honom, han behöver kanske en längre sjal :twisted: - i julklapp :mitvit: :D
Senast redigerad av annalys den ons dec 13, 2006 22:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
:vågen: underbart

och kort nu :eld:
Av Aelia
Vad roligt!!!!
Av Tua
Vad härligt, :vågen:
När jag kom hem efter en promenad häromdagen chockade min man mig med att ha knytit upp T i sjalen istället för selen.
Sen sa han : "ja det är ju lite mysigare med sjalen":loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?