Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, det är ju att ens gamla älsklingar blir liggande.

Jag har köpt en Ergo Denim som fick följa med till Tenerifa och användes flitigt, särskilt som maken också gärna använde den. Så sjalen (Carry Sling) och bärpåsen som också följde med fick inte särskilt mycket bärtid. Särskilt inte bärpåsen, även för korta bärstunder börjar det bli bra tungt att bära på höften. Jag tror Ergon kommer ta över även hemmavid.

Och David är mycket mer bärsugen nu än för ett tag sedan. Klättrar upp själv på ryggen när man ska bära i Ergon, supersmidigt!

Såg i övrigt några Babybjörnar och en bärstol på Tenerifa, inga sjalar. Fick några kommentarer när jag hade David på ryggen vid frukostbuffén.

Och så kvarstår frågan om jag ska sälja Patapumen nu. Kommer nog inte att använda den själv så mycket, men kanske någon kompis vill prova någon gång?
annalys skrev: Så sjalen (Carry Sling) och bärpåsen som också följde med fick inte särskilt mycket bärtid.
Aja, du vet väl när jag fyller år ;-) (och det är inte bärpåsen jag hintar om :D) ifall du vill frigöra lite plats hemma, menar jag :D.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?