Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solanna
Jag har ju burit mycket i x-omslut på ryggen hittills, men på sistone så har Dante börjat krångla ut armarna och det har varit svårt att få till knytningen så att han sitter ok, särskilt som han ofta somnar efter ett tag och han då behöver bra stöd.

Idag kom jag på att MTn kanske är lösningen på problemet och de tfunkade verkligen jättebra. Armarna kan inte trasslas ut och han får stöd för huvudet. Att det dessutom är väldigt skönt med midjebältet gör ju inte saken sämre... :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jepp!
Jag var lite besviken på min MT ett tag, jag tyckte inte att den avlastade särskilt bra - men det var innan jag provade den på ryggen. På magen använder jag den inte alls, men Karin har åkt mycket rygg i MT när vi har varit ute och shoppat.

Är man inte så säker på ryggknyt så är det enklare att knyta MT när man är ute bland folk, dessutom ;-). (Fast nu har jag blivit en hejare på att knyta ryggsäck, så nu har inte min MT fått komma ut och röra på sig på länge.)
Användarens profilbild
Av Isanna
Håller med! MT är klockren på ryggen, de sitter som en smäck de små!
Av Aelia
Älskar våran MT, i somras ville ju inte Ben att jag skulle bära honom alls, det enda som funkade var MT
Användarens profilbild
Av sacha42
Mt är ett jättebra alternativ!! vi gilalr våra skarpt med :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?