Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
man måste väl ha en innan hon blir för stor, eller!?

Lova är drygt 90 cm lång och 12-13 kg tung :D

våran patapum är ju riktigt tight numera, men de är ju mindre väl?
Av Aelia
Sebbe får plats om han vill :wink:
Användarens profilbild
Av Linnea
shit, sitter han bekväm då? :lol:

då borde jag väl våga investera i en, ska du sälja eller? Du har ju inte tid att använda den väl :wink:
Av Aelia
Hmm, hur bervämt vet jag inte, men han tycker att det är kul iaf :wink:

nnääää, min demin får stanna här lite till :wink:
Användarens profilbild
Av miriel
Skaffa du en ergo, vi bär Gentan i den ibland och han sitter helt okej (han är nu 3,5 år och väger nog närmare 18-19 kg...)

Ni kommer kunna använda den bra länge till med er "lillskit"! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Linnea
miriel skrev:Skaffa du en ergo, vi bär Gentan i den ibland och han sitter helt okej (han är nu 3,5 år och väger nog närmare 18-19 kg...)

det låter bra :lol:
Användarens profilbild
Av miriel
Linnea skrev:
miriel skrev:Skaffa du en ergo, vi bär Gentan i den ibland och han sitter helt okej (han är nu 3,5 år och väger nog närmare 18-19 kg...)

det låter bra :lol:
Ett tips är att ta en Denim, de är lite större i sittdelen och G sitter bättre i den än i den "vanliga".

:D
Användarens profilbild
Av Cecilia
Vi bar Juni 4 år, 17 kilo och 104 cm lång i Ergo en stund på Kolmården. Det funkade bra! Fast visst var det en syn för gudarna ... :lol:

Bild

Hon fånar sig och gör grimaser, hon ser som tur är inte ut så där i vanliga fall. 8)
Användarens profilbild
Av Helen
Linnea skrev:man måste väl ha en innan hon blir för stor, eller!?

Lova är drygt 90 cm lång och 12-13 kg tung :D

våran patapum är ju riktigt tight numera, men de är ju mindre väl?
Ungefär så stor är vår dotter nu och hon åkte glatt på pappa på skyltsöndagen. Hon åkte en stund fram i Ergon också bara för att pappa tyckte det var mysigt. :loving:
Användarens profilbild
Av miriel
Jag har faktiskt sett en normalstor sjuåring bli hemburen i en ergoNG. Vi var på en middag och det blev sent, killen somande och föräldrarna visste inte riktigt vad de skulle göra...

Så det slutade med att lillasyster fick åka paraplyvagn hem och storebror åkte rygg i ergon. Lååånga ben och det såg tugnt ut, men hem kom de (med tunnelbana!) :lol:
Användarens profilbild
Av Marion
Jag har en Ergo Denim och sonen är 90cm lång och närmare 14 kg tung och han sitter hur bra som helst :tumup:.
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vilken syn! :D
jag måste prova med nåt av mina stora barn och se om det går.
Vad de väger?? Men Robin är 4,5 och drygt 110cm och Michelle 6,5år och runt 116cm.
Av Elisa
Jag misstänker att du vill ha köpargument :wink:
Men, för att gå mot strömmen så : redan i vintras med overall tyckte jag att Gamla ergon i alla fall var väl låg i ryggen och när vi i somras verkligen behövde något hon kunde sova i och få stöd för huvudet köpte vi en Colibri i stället, då var hon ca 90 cm.
Användarens profilbild
Av annalys
Även vuxna kan bäras i Ergo :D
Bild
tyvärr är bilden rätt dålig.

Men allvarligt talat har jag just bytt upp mig från Patapumen som jag tyckte kändes så trång och låg utanpå overall och jacka, till en Ergo Denim, och jag tycker den är lite rymligare.

Utan vinterytterkläder får även Simon, 3.5 år bra plats. Har inte testat på honom i ytterkläder, men vi bar honom en del på Tenerifa i veckan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?