- sön dec 10, 2006 21:11
Idag var vi hos svärmor på kalas och den årliga tomtepromenaden. Vi går då ut i skogen, och sele är ett måste till de små. Sams syster var där med sin tjej, och hade en baby björn sele. Hon tittade förtjust på min patapum, och när hon knödde ner den 11.5 kilo tunga tjejen i BB selen, började hon prata om att en sådan som jag hade skulle hon ju köpt, om hon vetat att det fanns. De ska åka till Thailand över jul, och jag erbjöd henne min sele. När vi kommit hem började jag ju givetvis ångra mig... Vad ska jag ha nu då, om vi ska ut på äventyr... Sjal går bort för mig utomhus, då Ellen vill upp och ner hela tiden, och jag helst bär på ryggen, och utanpå jackan med sjal, nej tack.
Så vad ska jag nu göra? Panikbeställa en toddler, som jag ändå funderat på? Eller ska jag fråga snällt min syster som har en patapum hon inte använder, om hon kan skicka ner den....
Känner mig halv utan min patapum.... Jag ville ju bara vara snäll...
Så vad ska jag nu göra? Panikbeställa en toddler, som jag ändå funderat på? Eller ska jag fråga snällt min syster som har en patapum hon inte använder, om hon kan skicka ner den....
Känner mig halv utan min patapum.... Jag ville ju bara vara snäll...