Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ok, nu har jag både fått självförtroende o utrustning för att ryggbära på utepromenader. Har sett att det finns vatten- o vindtäta bärskydd för lillan vid dåligt väder, o det låter ju bra o flexibelt, bara ta av så att det inte blir för varmt när vi kommer in i varm affär tex. men vad fasen ska jag ha på mig själv?? Vill inte ha bärjacka, tycker det ser lite, nja, inte min grej iaf (ta inte illa upp nu ni som har dessa, det är rent tycke o smak fr min sida, de är säkert jättebra)

Jag har provat med en "andas"-fleece med tunn top under, smidigt att knyta om, men svetten rinner längs ryggen även om lillan bara har innekläder på under sjalen. O har jag bara typ långärms-top så är jag såld om det börjar regna eller om det blåser lite, då fryser jag överallt utom om ryggen. men dessa 2 varianter har ju varit det bästa hittills - vad gör ni andra??
Användarens profilbild
Av sacha42
Antingen tar du en ulltrjöja för de är ju lite vattenavstötande eller så skaffar du en regnponcho som du kan ha. Eller så har du helt enkelt med din egen regnjacka och sätter på den bakochfram om du förstår vad jag menar :roll:
Användarens profilbild
Av mama sara
smart! Ull värmer såklart även om det är lite vått. ja, det o vindtätjacka hade kanske funkat bättre, allrahelst med ett stort hål i ryggen där lillans värme kunde ryka ut ifrån :lol: Men hur gör du när du kommer in tex i en varm affär o inte vill ta ner barnet ur sjalen för att ta av dina egna varma kläder?

Jag hade tankar på att bara sätta typ dubbla benvärmare över mina armar o så bara tshirttop med en halsduk i halsen, men känner mig lite fånig. fast jag ska nog prova det med bara jag hittar ett par diskreta enfärgade.. ja menar kan man tosa ut sig i sjal kan man kanske löpa hela linan ut :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av mama sara
sacha, såg ditt svar först när jag skickat redan. ja, bakoframjackan lät lite mera flexibel när man ränner ut o in som jag gärna gör :? ..
Användarens profilbild
Av sacha42
mama sara skrev:smart! Ull värmer såklart även om det är lite vått. ja, det o vindtätjacka hade kanske funkat bättre, allrahelst med ett stort hål i ryggen där lillans värme kunde ryka ut ifrån :lol: Men hur gör du när du kommer in tex i en varm affär o inte vill ta ner barnet ur sjalen för att ta av dina egna varma kläder?

Jag hade tankar på att bara sätta typ dubbla benvärmare över mina armar o så bara tshirttop med en halsduk i halsen, men känner mig lite fånig. fast jag ska nog prova det med bara jag hittar ett par diskreta enfärgade.. ja menar kan man tosa ut sig i sjal kan man kanske löpa hela linan ut :lol: :lol:
Alva brukar i vilket fall som hellst tycka att det blir för varmt om jag går länge i affärer så det brukar alltid bli att jag knyter ner henne. ryggsäck med tibetanavslut brukar det bli då det blir mkt upp och ner i affärer....

Sen så brukar jag faktiskt ha babylegs på armarna men det är mer då jag är på långprommenad och inte vill ha mkt kläder under sjalen :roll:
Användarens profilbild
Av mama sara
då blir vi kanske 2 tosingar med ärmförstärkningar då!! Regnponcho sa du också - sån där dyr eller funkar med 100kronors-cykelponcho fr åhlens typ?
Användarens profilbild
Av sacha42
mama sara skrev:då blir vi kanske 2 tosingar med ärmförstärkningar då!! Regnponcho sa du också - sån där dyr eller funkar med 100kronors-cykelponcho fr åhlens typ?
funkar med en billig och den kan du klippa hål för bebbehuvudet utan att få dåligt samvete. tejpa med silvertejp bara så det inte blir större. Det finns ju annars bärregnponchos att köpa om man tycker sig ha råd :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
mama sara skrev:då blir vi kanske 2 tosingar med ärmförstärkningar då!! Regnponcho sa du också - sån där dyr eller funkar med 100kronors-cykelponcho fr åhlens typ?
fast jag har babylegsen under tröjan så det syns ju inte :wink:
Användarens profilbild
Av mama sara
ååååÅÅÅÅÅH! Dubbelsmart alltså! :urule:

ponchon?
Användarens profilbild
Av sacha42
mama sara skrev:ååååÅÅÅÅÅH! Dubbelsmart alltså! :urule:

ponchon?
vad tänkte du med ponchon??
Användarens profilbild
Av mama sara
eh, lite fördröjning i svaren här, såg ditt svar ovan..
Användarens profilbild
Av sacha42
mama sara skrev:eh, lite fördröjning i svaren här, såg ditt svar ovan..
oki :lol:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?