- ons dec 06, 2006 11:58
ok, nu har jag både fått självförtroende o utrustning för att ryggbära på utepromenader. Har sett att det finns vatten- o vindtäta bärskydd för lillan vid dåligt väder, o det låter ju bra o flexibelt, bara ta av så att det inte blir för varmt när vi kommer in i varm affär tex. men vad fasen ska jag ha på mig själv?? Vill inte ha bärjacka, tycker det ser lite, nja, inte min grej iaf (ta inte illa upp nu ni som har dessa, det är rent tycke o smak fr min sida, de är säkert jättebra)
Jag har provat med en "andas"-fleece med tunn top under, smidigt att knyta om, men svetten rinner längs ryggen även om lillan bara har innekläder på under sjalen. O har jag bara typ långärms-top så är jag såld om det börjar regna eller om det blåser lite, då fryser jag överallt utom om ryggen. men dessa 2 varianter har ju varit det bästa hittills - vad gör ni andra??
Jag har provat med en "andas"-fleece med tunn top under, smidigt att knyta om, men svetten rinner längs ryggen även om lillan bara har innekläder på under sjalen. O har jag bara typ långärms-top så är jag såld om det börjar regna eller om det blåser lite, då fryser jag överallt utom om ryggen. men dessa 2 varianter har ju varit det bästa hittills - vad gör ni andra??
Sprallans (2006-07) o Sumos (2008-06) mamma