Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Det är min fråga... vad tror ni?? :rofl:
Eller ska jag gå efter vad Isaac är? Fast bebis ska ju oxå åka och hon kanske inte är samma som Isaac?
Bäst att gå efter mig... så slät eller skrynklig?
Användarens profilbild
Av boosten
Äum.. :hmm:

Om det gäller det jag tror det gäller så skulle jag säga att du är skrynklig (hoppas det inte var en förolämpning nu :hide: )
Användarens profilbild
Av sacha42
skrynklig om det är en gåsfråga :wink:
Av Tyche
boosten skrev:Äum.. :hmm:

Om det gäller det jag tror det gäller så skulle jag säga att du är skrynklig (hoppas det inte var en förolämpning nu :hide: )
Det gäller absolut det du tror - hoppas jag med :rofl: (annars föredrar jag svaret slät :wink: )
Användarens profilbild
Av Buscilla
Jag gillar skrynklet :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag tycker att det skrynkliga är hela charmen med gässen faktiskt. Så en skrynklig ska du ha!
Användarens profilbild
Av vickis75
Malin&Isaac skrev:Det är min fråga... vad tror ni?? :rofl:
Eller ska jag gå efter vad Isaac är? Fast bebis ska ju oxå åka och hon kanske inte är samma som Isaac?
Bäst att gå efter mig... så slät eller skrynklig?
:lol: Jag var lite otålig när jag köpte min (i sommarvärmen i slutet av juni när alla skrynkliga var slut mer eller mindre) så det fick bli en körsbärsröd slät. Och om man förvarar den som jag (i form av en hög typ :wink: :lol: ) blir den rätt skrynklig ändå! :wink:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Då kan väl jag vara kärringen mot strömmen då! :lol: Jag hade en slät som jag tyckte jättemycket om, fast det var fel färg så den fick flytta. Sen hittade jag en skrynklig i rätt färg, men den fick flytta på en gång, för jag gillade inte skrynklorna. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?