Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotte
Fyllde år igår med storstilad picknick i Skånes Djurpark. Alla, vuxna som barn som hundar, var väldigt trötta och kalla när vi väl sagt farväl till alla gäster och själva började köra hemåt. Hemåt, för direkt hem kom vi inte. Efter drygt en timmes bilfärd började nämligen bilen att brinna.

I mörkret och blåsten såg det ganska spejsigt ut, med lågor som dansade under och runt bilkarossen, men jag hade faktiskt problem att uppskatta synen.

Med en mil kvar till hem var det bara att pussa på lilla gosiga sjalen, den älskade panaman, och med barnet strax sovandes på ryggen istället för i den varma (!) bilen och hundarna efter sig som stora betongplintar så fick jag gå hem.

OM jag var tacksam för sjalen!!!!!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Nämen OJ så hemskt :shock: och vad hade du gjort utan sjalen egentligen?? Det hade ju inte gått, den är verkligen guld värd!
Användarens profilbild
Av Maerion
Fy vad otäckt! Vilken tur att allt verkat gå bra!
Användarens profilbild
Av lotte
Ja, kan ni se samma händelse MINUS sjalen?!

Min bilreperatör blev inte glad när jag ringde honom nu på morgonen.
Jag blev inte glad när jag ringde min bilreperatör. Han hade mycket att göra redan ... Jag blir så handikappad utan bil härute. :evil: :cry:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Utan sjal skulle det inte funka...men det går inte utan bil heller! Även om jag bor "i stan" så skulle det ändå inte gå att vara utan bil. Det tar 10 min att köra bil till dotterns träning men det tar nog närmare 1½ timme enkel väg om hon skulle åka buss på kvällen...
Av MammaTess
Men ojojojoj...vilken tur att ni mår bra iallafall!!!
Användarens profilbild
Av smurfis
Tyras å Knuts mamma skrev:
lotte skrev:Ja, kan ni se samma händelse MINUS sjalen?!

Min bilreperatör blev inte glad när jag ringde honom nu på morgonen.
Jag blev inte glad när jag ringde min bilreperatör. Han hade mycket att göra redan ... Jag blir så handikappad utan bil härute. :evil: :cry:
Men bilen kan väl inet gå och fixa eller :shock:
Precis min tanke :shock: , den måste ju ha blivit helt förstörd! Fy vad hemskt det lät, men toppen att sjalen var med ändå!
Användarens profilbild
Av Isanna
Hoppsan hejsan vilken dag! :shock: Skönt att allt gick bra ändå.
Användarens profilbild
Av lotti
Vilken upplevelse! :shock: Tur att det gick bra i alla fall och grattis i efterskott!! :D
Användarens profilbild
Av pillalilla
Jösses! Tur att ni klarade er oskadda...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?