Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Grattis!!!
Easycare har tidigare varit med favvosjal och min ögonsten (min regnbågsflicka) är ju en Easy...
Förutom regnbågsflickan så har de andra tyvärr blivit utkonkurrerade av en didy Lisa. :shock: :shock:

Men som sagt: JÄTTEGRATTIS!!!! Du kommer inte ångra dig! 8)
Användarens profilbild
Av Ester
grattis...vad gick frakten på?
Av gbg30plus
Frakten är i mitt fall helt gratis då en vän som är i USA nu tar med den hem om två veckor. Annars var frakten US-frakt + 10$ för internationell frakt, och handlade man över 70$ (tror jag det var) så var det gratis. Easyn kostade 109$ så det blev med andra ord gratis inom US eller 10$ internationellt. Himla bra!! Med dagens dollarkurs landade sjalen med andra ord på ca 765 kr. Ett kap!
Användarens profilbild
Av Isanna
gbg30plus skrev:Frakten är i mitt fall helt gratis då en vän som är i USA nu tar med den hem om två veckor. Annars var frakten US-frakt + 10$ för internationell frakt, och handlade man över 70$ (tror jag det var) så var det gratis. Easyn kostade 109$ så det blev med andra ord gratis inom US eller 10$ internationellt. Himla bra!! Med dagens dollarkurs landade sjalen med andra ord på ca 765 kr. Ett kap!
Verkligen ett kap!!! :shock: :siishah: Inte ett dugg avis, jag loooovar!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:shock: :shock:

Vilket kap!! Grattis! :vågen: Får man fråga vilken färg du köpt? :P
Användarens profilbild
Av solanna
Plötsligt föddes mitt ha-begär!!!! Det är ju snorbilligt att köpa en ny Easy på det här viset. 99 USD för en 4,2m + 10 USD i frakt. Dollarn står ju under 7 kr nu så det blir ju bara ca 750 kr! Kanske måste jag slå till på ett Norrsken nu, fast vi verkligen inte behöver någon mer sjal i den här familjen... :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
solanna skrev:Plötsligt föddes mitt ha-begär!!!! Det är ju snorbilligt att köpa en ny Easy på det här viset. 99 USD för en 4,2m + 10 USD i frakt. Dollarn står ju under 7 kr nu så det blir ju bara ca 750 kr! Kanske måste jag slå till på ett Norrsken nu, fast vi verkligen inte behöver någon mer sjal i den här familjen... :twisted: :twisted: :twisted:
Fast om man skickar kan man ju åka på tull också - tänk på det :roll:
Användarens profilbild
Av solanna
kajsa kavat skrev:
solanna skrev:Plötsligt föddes mitt ha-begär!!!! Det är ju snorbilligt att köpa en ny Easy på det här viset. 99 USD för en 4,2m + 10 USD i frakt. Dollarn står ju under 7 kr nu så det blir ju bara ca 750 kr! Kanske måste jag slå till på ett Norrsken nu, fast vi verkligen inte behöver någon mer sjal i den här familjen... :twisted: :twisted: :twisted:
Fast om man skickar kan man ju åka på tull också - tänk på det :roll:
Tänkte precis skriva att jag kommit på det. De som beställer MTs från babyhawk brukar väl få betala ca 200 kr har jag för mig. Men då blir det ändå billigare än att köpa från Sverige nu när dollarn står så lågt.
Användarens profilbild
Av Isanna
Åsa med 01 och 06 skrev:Jag kommer inte in på sidan, hur gör ni?

sjal-:twisted: slog just till.....kanske är bäst att ni inte talar om hur ni kom in iallafall

Åsa
Näpp, jag håller tyst om det, annars kanske jag får för mig nå dumheter jag med! Fast egentligen vet jag inte hur man kommer in...
Användarens profilbild
Av marlene
Åsa med 01 och 06 skrev:Jag kommer inte in på sidan, hur gör ni?

sjal-:twisted: slog just till.....kanske är bäst att ni inte talar om hur ni kom in iallafall

Åsa
ta bort punkten i slutet på adressen så borde det funka bättre :)
Användarens profilbild
Av naimiez
Välkommen till Eldens land :-D Den är underbar!!!
Användarens profilbild
Av Isanna
Åsa med 01 och 06 skrev:
naimiez skrev:Välkommen till Eldens land :-D Den är underbar!!!
TYST, slå inga griller i huvudet på mig!!!!

Åsa
Nä Solens land är härligare! Elden har jag sålt för länge sen men Solen lyser hos oss än! :P
Av ninen
oooo.... jag som är i USA nu... visste inte ens att dollarn var såå billig :shock:
hmm :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
grattis till sjalen, hoppas vi får se bild när den kommer :D

ni som inte har en egen kurir får dock tänka på att det blir tull 12% plus moms 25% som tillkommer på priset :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?