- tis nov 28, 2006 16:00
Var och handlade med sonen idag och impulsköpte lite fiskar för att överraska sambon. Akvariefiskar är ömtåliga varelser och går inte att slänga ovanpå några frysta fiskpinnar liksom
utan måste transporteras hem innanför jackan för att inte frysa. Vad gör man om man har två kassar i handen så att man inte kan hålla upp påsen med fiskarna? Jo, man tar och knyter en vagga åt fiskpåsen av halsduken där firrarna har det varmt och mysigt
.
Bildbevis kommer här (kunde inte bestämma mig för bara en bild så jag visar två):

Det är verkligen hur praktiskt som helst att kunna knyta
.
Vad tyckte tillfället till ära hembeordnade sambon då? Han var så jäktad att han hann inte ens uppskatta överraskningen utan mumlade något om att att han måste byta vatten i fishtanken först och rusade ut igen
.

Bildbevis kommer här (kunde inte bestämma mig för bara en bild så jag visar två):

Det är verkligen hur praktiskt som helst att kunna knyta

Vad tyckte tillfället till ära hembeordnade sambon då? Han var så jäktad att han hann inte ens uppskatta överraskningen utan mumlade något om att att han måste byta vatten i fishtanken först och rusade ut igen

Dotter 0108, son 0412 och liten son 1107