Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lycke
Underbara, omtänksamma Sacha42 :heart: har lånat ut sin Sino Förgätigej till mig. My lord, vilken sjal! Att jag inte hade den när Svea var spädis! Den går ju knappast att jämföra med Mobyn... Jag och S hade stora problem att sjala i början, för Mobyn blev för varm. Sino hade varit utmärkt! Sååå mjukt och skön och LÄTTKNUTEN! Den ramlar ju för sjutton på plats själv! I'm in lööööv!
Synd bara att lillskruttan bärs mest på ryggen numera... :cry:
Användarens profilbild
Av boosten
Jahapp, så då MÅSTE jag alltså ha en sino, vare sig jag vill eller inte.. *suckar*

:wink:

Grattis till funnen fantastisk sjal då! :D
Användarens profilbild
Av mica
Grattis och attans är den så bra.

Det blir nog en dyr sjalvår här.
Av Aelia
Vad roligt, vi älskade oxå Sino och även jag köpte den väldigt sent :roll:
Användarens profilbild
Av Lycke
Frida med Mea skrev:Det fungerar att bära på ryggen med :wink: , bilden på hjortron med Mea på babyheaven är på ryggen, inte för att det syns var hon sitter men hon sitter på Jans rygg.
Jag provade tibetanskt på ryggen, men det blev bara blaj... :?
Kan tänka mig att omslutet X är bättre...

Det är det aaaaapselut mysigaste småbebbesjal jag provat!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Aelia skrev:Vad roligt, vi älskade oxå Sino och även jag köpte den väldigt sent :roll:
Vi köpte också en seeent men vi äälskade den...nu bor den hos mammahappy!
OOOm det någon gång skulle till och bli en bebbe till här hemma så får det bli ännu en sino!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Åh, jag drömmer om att få använda en SINO en vacker dag...
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Åh, snart har jag en bebbe till min Sino.
Jag är också förälskad i Sinon, det är många dockor och nallar från A:s rum som fått tagit sig provturer. (Vad gör man inte innan bebben är här? :wink: :lol: ).
Skaffar man sig sjalen först måste man ju skaffa en bebbe sen så man får användning för den... :-)
Användarens profilbild
Av Lycke
Buscilla skrev:Åh, jag drömmer om att få använda en SINO en vacker dag...
Jag vet vännen, jag vet... *kramar om*
Användarens profilbild
Av ernamalin
och jag som inte alls kom överrens med sinon! tyckte den var svår att få till, upplevde att den skar in i midjan.

Tänk så olika det kan vara... :)
Användarens profilbild
Av sacha42
ja, sinon är underbar :heart:
Användarens profilbild
Av amöba
Vad nyfiken jag blir på Sino nu :shock:
Lycke, har du provat Kari-me? Nyfiken på hur Sinon är i jämförelse nämligen. Jag har en Kari-me och en lånad Moby och Mobyn använder jag verkligen bara i nödfall. Kari-men är så mycket skönare och mer lättknuten (om än lite väl lång). Den är förmodligen för stretchig för att funka till ryggbärning dock..
Användarens profilbild
Av Bina
Eller hur! :heart:
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Ska skicka iväg min Sino imorgon till ett par som får bebis när som helst. Hoppas verkligen de blir lika förtjusta och sjalfrälsta! Jag vill att alla ska få uppleva det myysiga med sjal! :heart: :heart: :heart: Särskilt kombinationen nyfödd och trikåsjal! :loving:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mamasamueli skrev:Hur är den i jämförelse med babybundler - någon som har provat?

Och nej, jag väntar inte tvåan - än. Men längtar väldigt...
Jag har! Fast jag köpte båda när A var rätt stor (kanske 9,5 kg). Sinon vände i dörren och BaBun bor kvar :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?