Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anx
En kompis till mig ska ut och vandra med sin ettåring. Han vill bära både ganska tung utrustning (ryggsäck) och dottern. Hon är inte van at t bli buren och det är viktigt för henne att kunna se mycket. Någon som har ett förslag på hur han ska göra?
Användarens profilbild
Av Luna
Antar att det handlar om fjällvandring i sommar. Då finns det ju gott om tid att vänja ettåringen att bli buren. Gå promenader och prova olika selar/sjalar först och sedan tillsammans med ryggsäcken.

Jag tror att barnet är fullt nöjd med att se fjällvidderna och sedan sova medan man knallar på.

Ska din kompis gå ensam med sin ettåring?

Vi gjorde dagsturer i fjällen i somras. Oftast bar en barnet,9 mån i Ergo och en dagpackningen och så bytte vi emellanåt. Hinner inte skriva mer nu men ska försöka återkomma med fler nyttigheter.

En länk med bilder som kan inspirera.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=

Fjällen är toppen!
Användarens profilbild
Av anx
Nej, han ska inte gå ensam men eftersom hans tjej är skadad i ryggen så kommer han ändå att få bära rätt så mycket... Jag tror han sätter en ära i att få vara stor och stark och bära mycket... :roll:
Det ser ju rätt smidigt ut på bilderna, tack för dem!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?