Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Antingen en helt ny camelfärgad med camelfoder för 790kr
eller en begagnad i nyskick camelfärgad med fjärilsfoder för 799kr.

Jag gillar ju egentligen fjärilsfodret bäst, men ja ska man lita på att den begagnade är i så bra skick och betala lika mycket för den som för en ny?
:help: :hellu:
Användarens profilbild
Av Kristina
Gillar du fjärilsfodret så försök pruta på den. :)
Användarens profilbild
Av Siena
Åsa med 01 och 06 skrev:Även om de är i fint skick så bleks de alltid. Jag hade INTE betalat över 700 för en begagnad ergo.

Åsa
:iagree:

Det räcker med en kräkning, tugg på axelbanden eller smutsig sko för att det ska kännas liiiiite använt. Och då är 700 kr väldigt mycket pengar för en ergo. Men som Kristina säger, gillar du fjärilarna så försök pruta!
Av Aelia
799:- för en beg ergo är för mycket. 600:- inte mer för en sån tycker jag.
Användarens profilbild
Av Tinker
Jag hade inte lagt så mycket pengar för en begagnad Ergo! :o
Användarens profilbild
Av smurfis
..inte jag heller! Inte när man kan få en ny för samma pris!
Användarens profilbild
Av April
Nä, jag hade inte betalt mer än 600 kronor för en begagnad Ergo... Jag har en Beige med fjärilsfoder - som kaannnnsskkkeee är till salu :wink: (knappt använd desutom) Skicka PM om du vill!

Kram
Användarens profilbild
Av Nova
Nej, för det priset skulle jag satsa på den nya.
Då har man ju även viss garanti och returrätt dessutom.
Användarens profilbild
Av Bina
Jag vet vilken jag hade valt... det gjorde jag häromdagen och fick hem min idag :wink: men den var ju inte med på din lista och precis som de andra säger: Inte en chans att jag skulle köpa en begagnad till nypris även om den är favoritfärg. Jag hade prutat eller köpt en ny!
Användarens profilbild
Av Dafe
Bina skrev:Jag vet vilken jag hade valt... det gjorde jag häromdagen och fick hem min idag :wink: men den var ju inte med på din lista och precis som de andra säger: Inte en chans att jag skulle köpa en begagnad till nypris även om den är favoritfärg. Jag hade prutat eller köpt en ny!
:iagree: Apselut! Jag valde också den finaste, denim!
Användarens profilbild
Av anhasa
Försök pruta på den med fjärilar eller köp den nya!
Användarens profilbild
Av Luna
Annika80, vad kul att du fått tag i en Ergo du gillar.
Bina skrev:Jag vet vilken jag hade valt... det gjorde jag häromdagen och fick hem min idag :wink:
Bina, det gick fort, antar att jag inte behöver tänka på dig vad det gäller Ergon.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?