Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag funderar lite på min sjalgarderob. Jag sitter ju på en Easy Hav 4,7 och ett Easy Norrsken 4,2. Efter att ha upptäckt tibetaner så inser jag att jag nog aldrig lär bära Ellen på ryggen något mer. Hon är ju nästan 9 månader och skulle jag få för mig att bära henne på magen så kanske jag kan knyta på ryggen i stället. Alltså skulle jag nog vilja ha fler 4,2-or. Norrskenet är visserligen fint, men Havet går bättre ihop med min övriga garderob.

Skulle jag riktigt få välja så skulle jag nog just nu behöva ett 4,2 hav och ett 4,2 Eld. Men, samtidigt att sälja av Ellens första Hav-sjal känns lite jobbigt. Dessutom är jag första ägare på den, och då vill jag vara SÄKER på att jag inte ångrar mig.

Vad säger ni? Använder ni 4,7-or även när barnet har blivit större?? Eller är det fritt fram att sälja dem och byta mot kortare??

//Kaja
Användarens profilbild
Av knutis
Jag använder mina två 4,6 or både på mage och rygg. Jag gillar att kunna variera mig. Min 4.2 och 3,25 har jag till ryggsäck och höftkryss och så, fast det händer ju att jag vill bära dubbelt X på ryggen och då är det skönt med en 4,6... :roll:
Min lilla K är ju snart 18 mån så visst används det här fortfarande :wink: .

Det jag försöker säga är att jag skulle ångra mig om jag sålde så jag inte kunde bära på magen, för tänk om.... :roll:

Men du, lycka till i valet och kvalet. 8)
Av Lotten
Det är något mysko med det här med sjallängder... Jag är inte så stor, 167 cm och väger 54 kg, men jag tycker att min Stork Leo 5.2:a är helt perfekt, både till omslutet fram och det bak... :hmm:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?