- fre nov 24, 2006 15:27
Jag funderar lite på min sjalgarderob. Jag sitter ju på en Easy Hav 4,7 och ett Easy Norrsken 4,2. Efter att ha upptäckt tibetaner så inser jag att jag nog aldrig lär bära Ellen på ryggen något mer. Hon är ju nästan 9 månader och skulle jag få för mig att bära henne på magen så kanske jag kan knyta på ryggen i stället. Alltså skulle jag nog vilja ha fler 4,2-or. Norrskenet är visserligen fint, men Havet går bättre ihop med min övriga garderob.
Skulle jag riktigt få välja så skulle jag nog just nu behöva ett 4,2 hav och ett 4,2 Eld. Men, samtidigt att sälja av Ellens första Hav-sjal känns lite jobbigt. Dessutom är jag första ägare på den, och då vill jag vara SÄKER på att jag inte ångrar mig.
Vad säger ni? Använder ni 4,7-or även när barnet har blivit större?? Eller är det fritt fram att sälja dem och byta mot kortare??
//Kaja
Skulle jag riktigt få välja så skulle jag nog just nu behöva ett 4,2 hav och ett 4,2 Eld. Men, samtidigt att sälja av Ellens första Hav-sjal känns lite jobbigt. Dessutom är jag första ägare på den, och då vill jag vara SÄKER på att jag inte ångrar mig.
Vad säger ni? Använder ni 4,7-or även när barnet har blivit större?? Eller är det fritt fram att sälja dem och byta mot kortare??
//Kaja