Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Vi fick hem vår nya (begagnade) fina didymos ellips nyss, lillan tog en tåt, la den mot kinden och så "åååååå" så där rart som bara hon kan, och så fortsatte hon "gossigt". Ja. Vad säger man? Gullungen! 8)

Fast hon ville INTE åka i den, men hon har å andra sidan åkt hoppis både till och från stan, och jag fick till världens bästa knyt båda vägarna så inte ens mina annars just nu helt avdomnade armar fick mer ont. Bäst jag lämnar datorn åt sitt öde, för det gör ont :cry:
Användarens profilbild
Av P
Underbart med en ny sjal, här hemma finns ellipsen med och den är så mysig...
Användarens profilbild
Av Buscilla
Underbart :vågen:. Ljuvliga Lillan :heart:.

Får vi möjlighet att skåda underverket sedan?
Användarens profilbild
Av sacha42
underbara lilla Alva Hewan :loving:

och grattis till bra knytningar och en underbar sjal :D
Användarens profilbild
Av Siena
Kan man bli gladare, en ny sjal och en gosbebis samma dag :heart:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Åh, så gulligt :)

Kan passa på att berätta lite OT att "er" Ringo har det jättebra här hos oss, den används varje dag. Ingen myssjal direkt men oj så praktisk
Användarens profilbild
Av mimpen
Buscilla skrev:Underbart :vågen:. Ljuvliga Lillan :heart:.

Får vi möjlighet att skåda underverket sedan?
Hmmm, om jag bara orkar lära mig det där med att lägga ut bilder. Det är väl näppeligen svårt, bara besvärligt...
Användarens profilbild
Av mimpen
Jemmah skrev:Åh, så gulligt :)

Kan passa på att berätta lite OT att "er" Ringo har det jättebra här hos oss, den används varje dag. Ingen myssjal direkt men oj så praktisk
Men, så trevligt. Här blev vi ju aldrig riktigt vänner med ringsjal, men det är ju bra att den har det bra på annan ort :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?