Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av storaT
I går var lillkillen och jag och veckohandlade alldeles själva. Jag hade bestämt mig för att försöka ha honom i sjalen och inte släpa på den där klumpiga bilstolsgrejen. (Dessutom får man ju inte plats med några varor om man har bilstolen i varuvagnen...)
Jag var lite nervös, hade inte burit honom i sjal så länge utanför hemmet. Men oj, vad bra det gick! Han var som en solstråle och halvvägs genom affären sov han som en liten stock. Det var jättesmidigt att ha honom på bröstet och inte behövde man oroa sig när man var tvungen att lämna vagnen en stund för att kunna komma åt varorna.
Enda minuset var att alla (nå, nästan i alla fall) varor jag skulle ha var placerade längst ner vid golvet. Mycket knäböj blev det! :wink:
Användarens profilbild
Av MS Frog
Så kul att det gick bra!

Knäböjen får du väl se som en bonus - veckohandla och få ett gratis träningspass :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad kul att det fungerar så bra för er! Knäböj blir ju somsagt en bonus! :D
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag använder nästan alltid sjalen när jag handlar - om inte D sover i vagnen... det är jätteskönt att ha händerna fria!
Av Aelia
Sjal är bara bäst :wink:
Användarens profilbild
Av Humlan
det är så skönt med sjal när man ska handla. har vi inte med en sjal så tröttnar Oskar garanterat innan vi är färdighandlade, får han åka sjal så är det jättekul att spana runt å sen kan han somna lugnt och tryggt innan det är dags att utforska världen igen =o)
Användarens profilbild
Av solanna
Jag använder också alltid sjal när jag handlar. Inga problem att köra runt en stoooor kundvagn med massor av varor i. Det enda jobbiga är när man måste böja sig ned mycket eller när man ska lasta upp alla varorna på bandet i kassan. Skulle säkert vara mycket enklare med ett sådant där scanningsystem där man bara packar sina kassar undan för undan i vagnen.

Men det är himla praktiskt att kunna storhandla när man är föräldraledig så att man kan göra annat på helgerna när hela familjen är tillsammans.
Användarens profilbild
Av sacha42
sjalar är bra till mkt :vågen:
Användarens profilbild
Av storaT
Jodå, storebror var på dagis. Det kändes lite väl vågat att ha med en snabbspringande 2,5-åring på premiärtur. :)
Men nästa gång får han kanske följa med...
Användarens profilbild
Av Siena
Härligt med lyckad premiär! Och de där knäböjen får man snygg rumpa av :wink:
Användarens profilbild
Av mojsan
storaT skrev:Jodå, storebror var på dagis. Det kändes lite väl vågat att ha med en snabbspringande 2,5-åring på premiärtur. :)
Men nästa gång får han kanske följa med...
Kan förstå det, det är lugnare att handla själv... Bella blir så otålig och är det spring i benen, så är mamma snart rätt... spänd...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?