Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
Hej!
Igår fick jag världens bästa present på namnsdaggen! Min älskade man har beställt Ringo, Hoppis Madrid 4.6m & vinter bärskydd åt oss, aldeles på egen initiativ! :loving: Visst gnällde jag lite i ett par veckor att jag vill ha en kortare sjal och en röd Ringo... :lol: Men ändå det var jätte gulligt tyckte jag!

Vill ha våra nya sjalar nuuuuuuuu!!! :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
Ååååh, vilken man!!!

En röd ringo låter härligt och en Madrid... :heart: , har en själv, den är så underbart varm i färgen och lyser upp min vardag! och ett bärskydd är ju inte fel :wink:

Hoppas att du blir nöjd!
Användarens profilbild
Av sacha42
härligt!! vilken man du har :shock: :tumup:
Användarens profilbild
Av annemi
Vilken fantastisk man du har :vågen: (kan han inte smitta av sig lite på min :wink: )
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
annemi skrev:Vilken fantastisk man du har :vågen: (kan han inte smitta av sig lite på min :wink: )
:iagree:

Verkligen härligt att höra!
Användarens profilbild
Av Isanna
Vilken lovely karl! Sicka hit honom på besök är du snäll!
Av Aelia
Wow vilken man :shock:
Användarens profilbild
Av Foxan
Visst har är underbar! :rodna:

Der var faktiskt hans förslag att börja bära i sjal, innan lillen var född. Jag var lite mera skeptisk. Vad dum jag var! :oops:

Och nu våra sjalar är på väg! :lol:
Användarens profilbild
Av solanna
Foxy skrev:Visst har är underbar! :rodna:

Der var faktiskt hans förslag att börja bära i sjal, innan lillen var född. Jag var lite mera skeptisk. Vad dum jag var! :oops:

Och nu våra sjalar är på väg! :lol:
Låter verkligen som en toppenman! Om jag inte vore så himla nöjd med min så skulle jag nog bli en smula avundsjuk ;-) Bär han också i sjal?
Användarens profilbild
Av Foxan
Tväråna skrev:Åh, en riktigt sjalpappa till i Uppsala - måste tipsa maken. Han oroar sig för att bara behöva umgås med mammor när han blir pappaledig...
Hmmm, faktiskt jag känner bara tre ( :!: :( ) sjalpappor i Uppsala, inklusivt min egen make. Ibland ser man pappor som bär i BabyBjörn, men inte i sjalar.... Nu vet jag att det finns en till! :)
Användarens profilbild
Av smurfis
annemi skrev:Vilken fantastisk man du har :vågen: (kan han inte smitta av sig lite på min :wink: )
:iagree: .....fast vi behöver ju inga fler bärdon.. :roll:
Användarens profilbild
Av Foxan
smurfis skrev:.....fast vi behöver ju inga fler bärdon.. :roll:
Jag har en kompis som säger att oavsett hur mätt man är, det finns alltid plats för dessert. Så, jag tror att det är nog likadant också med sjalar :roll:

:lol:
Användarens profilbild
Av Tinker
Men wow!! :D

Kan du be honom komma ner till oss och berätta hur man gör för min man?? :wink:
Användarens profilbild
Av Foxan
Tinker, om ni bor i Uppsala, har god fika och gott kaffe, varför inte då? ;)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?