Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, det verkar inte bättre än så! :shock:

Loe verkar just nu faktiskt föredra didyn och dubbelt-x framför trikåsjalen! :lol:
Är han orolig/rörig/trött när jag sätter honom i sjalen så lugnar han sig för det mesta betydligt snabbare i didyn än i trikåsjalen numer... (nåt med stadgan kanske?)

Visst, han är ju en rätt stadig liten bäbis som knäckte sex-kilosgränsen där vi en månad ganska precis, men min plan var ju ändå att fortsätta med trikåsjalen ett tag till iaf för viktmässigt tycker jag inte alls att det är något problem ännu ( och den är ju såååå mjuk och smidig att ha på under tröjan, koftan och jackan när vi är ute ju!) men vem vet - kanske blir det bäbisen som bestämmer när det är dags för sjalbyte i den här familjen?! 8)
Användarens profilbild
Av Helena
Vi gillar också Didymos bäst här hemma, men det är jag som inte får till trikåsjalen så bra, så jag tror hon sitter skönare i Didyn. Jag har en indio och jag tycker den är mjukare än trikåsjalen på något vis-

Men vad vägde Loe från början då eftersom han är så stor nu?
Användarens profilbild
Av Gullan
Hej!
Ja min lilla D fick ju inte ens välja, jag köpte ju Hoppen direkt...
Oj, 6 kilo redan, D är nu uppe i 6 och 3.... Stadig liten kille du har ;)
Hoppas att ni har det bra - Kram
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tja, han startade på 4½kg och jobbat sig vidare därifrån... :wink:
(fast K växte ju på samma sätt hon med i början så jag är eg. inte det minsta förvånad)

...men helt ute är inte trikåsjalen ännu för det är trots allt den sjal A föredrar att bära i - och tja, just nu så verkar L sitta och sova väldigt gott i den på min mage! :loving:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?