- fre nov 17, 2006 19:34
Hej!!
Är alldeles ny och grön på det här med sjalar. Har bara tittat långt efter dem när jag sett dem
Efter att ha läst så mycket jag hittat på Internet, och mest här på sjalbarn, så har jag kommit fram till att en vävd långsjal nog passar bra. Jag har en son som är 4 mån, som ska få äran att bli buren.
Efter mycket letande bland modeller och sorter, så fastnade jag för Easycare, vilket oxå naturligtvis visade sig vara en ganska dyr sjal.
Men idén har fastnat & färgerna är ju underbara. Nu har jag fått möjlighet att köpa en begagnad Easycare. Den är ca 4 mån gammal. Jag har hört att det är dumt att köpa elastiska sjalar begagnade, och Easycare är lite elastisk, av vad jag har förstått.
Så, vad tycker experterna?? Är det ok att köpa en 4 mån gammal Easycare?? Eller bör man hellre köpa en ny??
Är alldeles ny och grön på det här med sjalar. Har bara tittat långt efter dem när jag sett dem

Efter mycket letande bland modeller och sorter, så fastnade jag för Easycare, vilket oxå naturligtvis visade sig vara en ganska dyr sjal.

Så, vad tycker experterna?? Är det ok att köpa en 4 mån gammal Easycare?? Eller bör man hellre köpa en ny??
Anna med Isac 0607 ♥ Lucas 0910