Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sunne2005
Vilka sjalar finns det som inte går att köpa längre, mer än begangnat. EasyCare Ljung, Didymos Julia och Hoppediz Jordgubb/Hallon pratas och drömms det om ofta här.

Men vilka fler finns det??

/Lisa
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag fick syn på en Hoppediz med "storkmotiv" (dvs storkar med bebis i näbben) på ebay härom dagen och som jag blev rätt sugen på, tyvärr skickade hon bara inom Tyskland :(
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Det var lite hysteri efter panama ett tag men nu finns dom ju igen. Det är den enda jag kommer på faktiskt.
Användarens profilbild
Av Aurian
Delfinen_78 skrev:Jag fick syn på en Hoppediz med "storkmotiv" (dvs storkar med bebis i näbben) på ebay härom dagen och som jag blev rätt sugen på, tyvärr skickade hon bara inom Tyskland :(
Det är Hoppediz London du såg! Härlig mörk gråbrun färg (jag har en docksjal i London-färg)
Användarens profilbild
Av Aurian
Groddys prototyp "test-sjal" har visserligen aldrig funnits till salu, men DEN är värd att ha! (säger hon som har en Bild )

Handvävda (=Guatemalavävda) BäraBarn-sjalar är det nog ganska ont om numer!
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Froggie skrev:
Delfinen_78 skrev:Jag fick syn på en Hoppediz med "storkmotiv" (dvs storkar med bebis i näbben) på ebay härom dagen och som jag blev rätt sugen på, tyvärr skickade hon bara inom Tyskland :(
Det är Hoppediz London du såg! Härlig mörk gråbrun färg (jag har en docksjal i London-färg)
Å, vad bra, då var det mysteriet löst vad den heter - stog ju inget namn i annonsen. Blir ju lite lättare att hålla ögonen öppna efter en annan när man vet vad man ska leta efter :D

Gillade verkligen färgen, och att den var oliksidig utan att det vara alltför stor skillnad mellan sidorna.
Användarens profilbild
Av solanna
Skrynkliga gäss (Calin Bleu Gauze) i alla möjliga färger. Numera finns ju bara den skrynkliga som naturfärgad och de släta i röd, oliv och azur om jag inte minns fel. I somras när det var så varmt var det många som önskade sig orangea, chokladbruna och aubergine-färgade om jag inte minns fel, och helst skrynkliga.
Av Aelia
Hmm, den rosa hoppisen som har flyttat runt lite nu...Den går inte heller att köpa längre
Av Aelia
Kom på en till....didy Tina finns ju inte heller längre att köpa
Användarens profilbild
Av marlene
Froggie skrev: Handvävda (=Guatemalavävda) BäraBarn-sjalar är det nog ganska ont om numer!
Me like :lol: jag har känt på dom nya och tycker nog inte att dom är lika gosiga som dom gammla, därför har jag bara haft gammla (förutom en svartpeppar som kom och vände)
Användarens profilbild
Av Helena
Det finns väl en massa Didymos som inte tillverkas längre och som är mer eller mindre svåra att få tag på.
Användarens profilbild
Av mirko
Aelia skrev:Hmm, den rosa hoppisen som har flyttat runt lite nu...Den går inte heller att köpa längre
:?: vilken är det? Heter den nått?
Användarens profilbild
Av Picea
Froggie skrev:Handvävda (=Guatemalavävda) BäraBarn-sjalar är det nog ganska ont om numer!
Nämen hallå! Min står det "Handmade in Guatemala" på. Innebär det att den är värd en förmögenhet då? *Letar efter en smiley med dollartecken i ögonen.* :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Helena skrev:Det finns väl en massa Didymos som inte tillverkas längre och som är mer eller mindre svåra att få tag på.
japp, särskilt olika färger på indio.
Användarens profilbild
Av marlene
Picea skrev:
Froggie skrev:Handvävda (=Guatemalavävda) BäraBarn-sjalar är det nog ganska ont om numer!
Nämen hallå! Min står det "Handmade in Guatemala" på. Innebär det att den är värd en förmögenhet då? *Letar efter en smiley med dollartecken i ögonen.* :wink:
Nä det tror jag inte, dom har nog mer vävfel och sån än dom nya och dom är inte tok svåra att få tag på. Jag tror snarare att det är en utgången färg i sånna fall som kan bli lite dyrare inte bara för att den är gjord i Guatemala

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?