- tor nov 09, 2006 21:36
Just nu bär jag vår lilleman i en 5,2 meters Stork Anna. Både jag och Vilmer älskar den. Har oxå en Ergo som jag just har börjat bära i, men jag är inte bra på att få upp honom på ryggen och på magen sitter han inte så bra i den.
Nu till mitt prolem:
Jag åker ofta bil när jag ska i väg på olika aktiviteter såsom sopping
, träning mm. Vagnen använder jag helst inte eftersom den är såå jobbig att lyfta i och ur bilen. (Har stora problem med mina höfter efter tre graviditeter därav bilåkandet och att jag helst undviker vagnen i och ur bilen.)
Vad ska jag bära killen i nu på vintern? Sjalen blir ju blöt och smutsig om jag ska snurra på mig den i regn och snö och bära på rygg i Ergon fixar jag inte ännu.
Hur gör ni?
Kanske en helt korkad fråga från en novis som jag. Men jag tar risken att verka helt korkad...
Hoppas att jag får många bra tips från alla proffs här inne
Kram Anna
Nu till mitt prolem:
Jag åker ofta bil när jag ska i väg på olika aktiviteter såsom sopping

Vad ska jag bära killen i nu på vintern? Sjalen blir ju blöt och smutsig om jag ska snurra på mig den i regn och snö och bära på rygg i Ergon fixar jag inte ännu.
Hur gör ni?
Kanske en helt korkad fråga från en novis som jag. Men jag tar risken att verka helt korkad...
Hoppas att jag får många bra tips från alla proffs här inne

Kram Anna
Mamma till Albin-00, Edvin-03 & Vilmer-06 + bf 8/10-08
Bär inte alls just nu men söker med ljus och lykta efter en trikåsjal och en bärsele.
Bär inte alls just nu men söker med ljus och lykta efter en trikåsjal och en bärsele.