Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
Då är man tillbaka igen! Nästa "sjalbarn" beräknas komma om lite drygt en vecka :D

Funderar på en trikåsjal och vet inte varför men jag har fastnat för Sino från Looma. Någon åsikt om denna sjal?

...osså var det dethär med färg... Havssäv eller Blåsippa funderar jag på. Någon som vet något ställe i Malmö där man kan se dessa? Kollade som hastigast på Malmömässan men lillkillen var för tjurig för att jag skulle kunna ta något beslut. Lite synd för de hade ju mässrabatt där också :(
Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
Kanske t o m är någon som har bild på dessa sjalar så man kan se dem "in action"? :D
Användarens profilbild
Av annemi
Jag har haft en Sino Looma, en Ullört. Det var min första sjal och tycker den var jättemysig. Tyvärr har jag ingen bild o nu är den utlånad till min svägerska.

Hoppas du hittar en du blir nöjd med. :lol:
Användarens profilbild
Av Tina2
Sinon är min/vår favorit!!
Har en Kråkbär (svart) och en Blåsippa.

Fick just hem en Ringo Havssäv.

Färgmässigt gillar jag (förstås min kombination!... :wink: )
En neutral, och en med lite färg.

Vet inte hur jag skulle kunna välja bara en... :?

Skall se om jag får till några bilder, mina underbara ungar är lite sisådär ikväll... Och min bebi vill inte lämna famnen...

Lycka till med din kommande Sjalbebi!!!
Användarens profilbild
Av sacha42
har en blåsippa på ingång 8)
Användarens profilbild
Av Zandra
Jag ÄLSKAR vår sino och sörjer att Eli vuxit ur den, tycker den är överlägsen andra trikåsjalar jag känt på/använt och så himla fina färger! Kolla under "sjalrecensioner" så får du lite mer kött på benen, bilder finns också om du söker på "sino" med sökmotorn.

Lycka till med bebisen & sjalen! :D
Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
Ingen som har kort på en Sino Havssäv? Har sett färgen som ringsjal och tycker den är snygg men är rädd att den blir lite väl grå (dvs tråkig) som trikåsjal... Ringarna och vecken och så "lyser" liksom upp ringsjalen.... :?
Av Aelia
Jag älskade våran sino, super fin och skön sjal
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
De är underbara!

Har bara hunnit prova med en docka i men snart, snart kommer bebben! *förväntansfull som ett barn på julafton* :lol:
Användarens profilbild
Av tove79
Självklart ska du ha en Sino :vågen: . Absolut mys-pysigaste man kan bära runt en alldeles ny liten bebis i. Jag köpte min Sino försent, kan jag tycka, men jag använde den intensivt under ett par veckor. För en spädis är det alldeles perfekt, mjuk men sval och lättknuten.
Användarens profilbild
Av joise
Har oxå gillat min sino, men tycker att den kunde varit lite bredare som tex moby wrapen är. När man drar upp tyget räcker den inte ända upp till huvudet på min 2-månaders, vilket det iof gjorde det när hon var nyfödd. Annars himla smidig :lol:
Användarens profilbild
Av Ofelia
Jag har lite bilder på vår älskade sino havssäv om du inte fått någon sådan. Underbar sjal, toppenbra färg! Använder den utan problem till vår 4 mån gamla tjej.

Behöver dock lite hjälp hur jag lägger ut bilder här. Lite ny :oops: Någon som kan assistera helt kort?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?