Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
men fy vilka otrevliga sjalmammor, hoppas ingen tror att alla är såna :(

(man är inte välkommen om man bär sitt barn i en BB typ sele, för barn som bärs i sjal är lyckliga barn men inte bb sele burna barn :? )
Användarens profilbild
Av Blixa
Min lånade dator är för långsam för film :cry: Men jag gillade det jag lyckades uttyda mellan hacken. "Trust me I'm a doctor" :lol:
Av Jenny
Linnea skrev:men fy vilka otrevliga sjalmammor, hoppas ingen tror att alla är såna :(
Jag tänkte precis likadant!
Tur att vi är så himlans bra :lol:
Användarens profilbild
Av Blixa
Aha, jag hörde ju bara lite så jag missade den dryga tonen. Det är ju inte bra, sånt fungerar ju avskräckande :roll:
Användarens profilbild
Av Julia
Jag tyckte mammorna var rätt så snobbiga och tyckte sig vara allvetande men det var en rolig scen.
Av Aelia
Klart att mans ka använda sjalen och visa andra att den är bättre än BB men kanske inte såå som gjordes här :roll:
Användarens profilbild
Av Dafe
Meeeh! De provade ju en ERGO när hon var gravid! Vad gick snett? ;-)
Användarens profilbild
Av sacha42
men så otrevliga sjalmammor det var :shock:
Av Aelia
Dafe skrev:Meeeh! De provade ju en ERGO när hon var gravid! Vad gick snett? ;-)
eller hur, så var min tanke oxå :wink:
Användarens profilbild
Av Bönan
marlene skrev:det funkade inte för mig :? nån som kan dra det i stora drag? :D
mamma-barn träff
de andr amammorna ifrågasatte Abby och sade att ett barn är bara lyckligt om det bärs i en sjal och tyckte inte att hon hörde hemma där.

alltså, är det inte bättre att visa "learning by doing" istället för att vara dryga och otrevliga och översittaraktiga, vem vill prova sjal då?
Av MammaTess
Här är då en som inte har ljud på sin dator*suck' så jag fick tyda mimspel osv...vilka kärringar alltså och vilken doktor...
Användarens profilbild
Av Isanna
Men vilka ragator! :shock: Tänkte också på att hon faktiskt tittade på en Ergo när hon var gravid åsså slutade det med en BB! :hopmad:

Men jag trodde faktiskt att det skulle sluta med att de andra mammorna visade henne en sjal och så belv hon frälst och happy ending och allt det där, men icke! :(
Användarens profilbild
Av cutypie
Bläh, kan tyvärr inte titta på det, det uppstår nätverksproblem i windows mediaplayer.?!
Men usch så otrevligt av sjalmammorna!

Verkar vara fler än mig här som följer cityakuten :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?