Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjal?

Didymos Eva
13
59%
Didymos Iris
1
5%
Easycare Turkos
7
32%
Annan, vilken?
1
5%
Användarens profilbild
Av Lycke
Jag har dröt lääääänge om Didymos Eva. Min man tycker att det är vansinne att betala så mycket för tyg (han vet inte vad han svamlar om :wink: ) så jag sa vrångt att "då får jag väl jobba ihop pengarna då!) NU HAR JAG GJORT DET! Har sytt och gjort naglar om vartannat, om nu ska drömmen bli sann! Men så plötsligt blir jag tveksam... Eva, eller kanske IRIS?! Eller kanske t.o.m Easycare turkos...
Hjäääälp!

Här är vi som ska bära/bli burna:

Bild
Senast redigerad av Lycke den fre sep 01, 2006 09:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
Jag röstar på Eva :heart:

Vi älskar våran Eva och Iris.....hm kanske man måste prova en easyturkos :roll: :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av medusan75
Själv är jag störtkär i Eva, men jag gillar turkos skarpt också. Så ananrs Easyn. Kanske lite beroende på vad du passar i för färger och oftast har på dig.
Användarens profilbild
Av Eld77
Ni skulle passa jättebra i alla tre sjalarna, så ta den som känns bäst. Köper du en Eva blir du nog inte besviken iaf när du har drömt om den så länge...
Användarens profilbild
Av mian
Du ser ut som en blivande modell för Eva, jag tror ni blir jättefina i den, Men jag röstade på Easycare Turkos, den tror jag blir alldeles alldeles underbar på dig!
Av punk
EVA-för att du har drömt om henne länge. De andra är också jättefina,så du får fortsätta drömma.. Och jobba ÄNNU mer :wink:
Användarens profilbild
Av buebo
Helt klart en Eva!!
Användarens profilbild
Av Isanna
Med ditt underbara glada jag så skulle du bli helt underbart snygg i en Eva! Det lovar jag! Sen är Iris inte ett dåligt val det heller men jag lägger ändå min röst på Eva!
Användarens profilbild
Av Aylin
Jag röstade på Easycare turkos!!

Både för att den är så snygg & för att den färgen inte kommer finnas kvar...
bara dom som dom hade i lager nu, sen skulle dom inte få in den färgen igen på sjalar.nu (fanns förresten två nya färger nu också!)

Eva eller Iris kan du ju alltid köpa senare om du ångrar dig... :roll:
Användarens profilbild
Av Gurli
Jag har ju en Eva (syns lite på min avatar) och visst är hon ljuvlig, men jag bär faktiskt mera med min Easy.
Det är ju smaksak, men jag tycker verkligen Easyn är mycket gosigare. Jag har en sol och den lyser och är riktigt grym.
Jag känner mig verkligen som en riktig sjalbärare när jag har solen, den är lite etnisk på något vis. En riktig indianfilt, som svärmor skulle sagt det.

Jag röstade för turkos, men tror att ni skulle vara jättefina i den orange, solen eller regnbågen med... eller varför inte öken? :wink:

Nu blev det genast MYCKET lättare va?
Senast redigerad av Gurli den tor aug 31, 2006 23:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Lycke
Gurli skrev:Jag har ju en Eva (syns lite på min avatar) och visst är hon ljuvlig, men jag bär faktiskt mera med min Easy.
Det är ju smaksak, men jag tycker verkligen Easyn är mycket gosigare. Jag har en sol och den lyser och är riktigt grym.
Jag känner mig verkligen som en riktig sjalbärare när jag har solen, den är lite etnisk på något vis. En riktig indianfait, som svärmor skulle sagt det.

Jag röstade för turkos, men tror att ni skulle vara jättefina i den orange, solen eller regnbågen med... eller varför inte öken? :wink:

Nu blev det genast MYCKET lättare va?
Puh, shit, det underlättade ju... Hm... :hmm:
Användarens profilbild
Av Lycke
punk skrev:EVA-för att du har drömt om henne länge. De andra är också jättefina,så du får fortsätta drömma.. Och jobba ÄNNU mer :wink:
Det är så jag tänker, Eva har jag ju drömt om, och kanske blir detta sista köpet... Måste ju bli rätt, liksom...
Användarens profilbild
Av Gurli
Tyras å Knuts mamma skrev:JAg tycker också Eva, köper du inte vad du drömt om lär du fortsätta drömma :wink:
Det är så sant som det är sagt. Den första sjal som jag föll för var vackra Eva, men jag köpte mig en Ulli.

Jag gjorde slut med Ulli och blev ihop med EVa och nu ligger hon här och ser snygg ut :love:
Användarens profilbild
Av Lycke
Gurli skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:JAg tycker också Eva, köper du inte vad du drömt om lär du fortsätta drömma :wink:
Det är så sant som det är sagt. Den första sjal som jag föll för var vackra Eva, men jag köpte mig en Ulli.

Jag gjorde slut med Ulli och blev ihop med EVa och nu ligger hon här och ser snygg ut :love:
Fast...hehehe... :twisted: ...om hon nu inte används så mycket, kommer i skuggan av easyn så borde hon få flytta...till någon som ääääälskar henne... :mums: :twisted:
Användarens profilbild
Av Gurli
Lycke skrev:
Gurli skrev:

Fast...hehehe... :twisted: ...om hon nu inte används så mycket, kommer i skuggan av easyn så borde hon få flytta...till någon som ääääälskar henne... :mums: :twisted:
Tro inte att jag inte älskar henne. Men just nu så leker jag lite mer med Solen och Eva säger att hon nog är för kort för dig iallfall, sen säger hon också att hon ju faktiskt används som gose till hundarnam så helt onyttig är hon inte :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?