Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag välja?

EasyCare Eld
13
35%
EasyCare - vänta och se den nya rosa
10
27%
Stork Ulli
1
3%
Stork Albert
Inga röster
0%
Hoppediz Nairobi
3
8%
Hoppediz Lille
1
3%
Didymos Eva
4
11%
Didymos Ellips (troligen röd)
5
14%
Användarens profilbild
Av medusan75
Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska välja. Lite påverkas jag av priset. Men annars gäller det mest färg och hur sjalen är. Jag vill att den ska vara någorlunda tunn, så att man kan ha den inne också. Den ska inte vara alltför svår att knyta, för det kommer att vara min första vävda långsjal. Men ska jag vara ärlig och läst era recensioner så verkar det mer handla om färgval och helt personliga åsikter. för alla verkar faktiskt bra. Jo en till sak, det är viktigt att den avlastar bra, då får den faktiskt hellre ta en lite längre stund att kunna knyta. Och jag vill kunna knyta på ryggen sen när Elias blir äldre.

Jag är lite fundersam på längden också. Jag har testat en Easy 4,2 och den var för kort, knuten hamnade i ryggen. Så vad är lagom längd för en som är 163 cm och några kilon för många (men inte jättemånga)?

Kanske måste ta ett beslut om det ska vara Easy, Stork, Hoppediz eller Didymos. Kanske lättast att göra detta om jag får bättre hum om vilken längd jag borde ha. Så kan plånboken få styra lite också . :shock:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
JAg röstade på ellipsen för den är ju så himla fin :lol: Men jag tycker nog, precis som du redan kommit på, att det mest handlar om vad man själv tycker är snyggast :wink:

JAg kan ha didy 4,2 och precis knyta på magen, men inte easy :roll: Jag är 1,68 och en strl S, om nu det hjälper dig :roll: Skulle nog ta en som var 4,6-4,7 för att vara på den säkra sidan :D
Användarens profilbild
Av naimiez
Easycare för den är såååååå mysig.....
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag röstar också på Easy eftersom det är min favoritsjal. På andra plats kommer Hoppediz. Jag hade en Easy som första vävda sjal och kunde inte förstå det där med att det skulle vara svårare att knyta vävd sjal... tills jag fick hem en Stork. Då kände jag att jag nog hade svettats lite om Storken hade varit min första vävda. Easyn är så otroligt lättknuten, lägger sig perfekt på en gång
I :heart: Easycare
Användarens profilbild
Av boosten
Jag röstade på easy eld! Gillar easys, och så är det den färg jag gillar mest av dina alternativ. En 4,7 borde räcka till dig.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag röstade på Eva, men jag tokgillar Elden oxå så det var egentligen bara för att väga upp röstningen som jag valde Eva! :D Easyn är mycket mjukare, men Eva är stadigare (hon är mjuk hon med)! Båda är otroligt vackra sjalar och oändligt gosiga!
Användarens profilbild
Av Gullan
Hej!
Jag är 162 och några kilo för mycket, jag bär i Hoppediz Lille som funkar jättebra för mig. Så den röstar jag på. Den är jättemjuk och skön. D somnar på ett kick i den. Lycka till!
Användarens profilbild
Av Lycke
Jag hade en Hoppediz som förstasjal, och jag tyckte att den var bylsig,bökig och svårknuten... :roll:
Röstar på en Didymos Eva, det är min drömsjal! :heart:
Ang. längd så tror jag att 4,6 passar dig!
Av Aelia
Efter att ha skaffat mig en essy, röstade jag på en esy, tycker om den massor :wink:
Användarens profilbild
Av medusan75
Det blev en klar majoritet på Easy. 8)
Jag trir knappast de andra kommer ikapp.
Jag får helt enkelt skriva ner den på min inköpslista. :notes: Det var ju trots allt den jag hade tänkt köpa först och jag var jättenöjd när jag provade den. Jag får väl se om den rosa är på g när det beger sig. Först måste Isak ha vinterkläder. Min moby fungerar så jag sitter inte i sjön precis. Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge...
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag röstade då på Didymos Ellips. Har fått en ny favorit i Didymos måste jag erkänna. Provade ett Norrsken en gång men näe... halkig och dan och inte alls jag. Men didy sitter som ett smäck. Nog för att cinnamons Lisa är lite sladdrig men den är gosig. Och cinnamons och min nya wellen silver är jättemysig.

Så didy röstar jag på. Och Ellipsen är ju så läcker. Sån skulle jag nog vilja ha fast i svart.
Användarens profilbild
Av annalys
Svårt, men jag röstade nu på en Hoppediz, Nairobi av dem du hade med. För man vet aldrig hur länge nya rosa Easyn dröjer, och Hoppediz är inte så dyr. Då kan du köpa den nu, och fundera på för- och nackdelar, och precis hur lång du vill ha, och sedan köpa den rosa Easyn när den kommer :D
Användarens profilbild
Av medusan75
Bissa skrev:Kan inte bestämma mig. Vill se bild på dig!! mycket lättare då :wink: Men det står mellan didy ellips, stork ulli eller Albert (just nu :lol: )
Det kommer när jag har införskaffat mig min Eva. Jag har blivit allt mer kär i den. Tycker bara bättre och bättre om den ju fler gånger jag ser den. Någon som vill sälja mig en Eva? :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?