Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9456922
Hej Michael och välkommen till oss på Sjalbarn! :hello:
Av michael
#9555945
Hej!
Long time no see! :wave:

Ja mina planer på utvecklingen av Sjalbarn gick verkligen inte riktigt lika snabbt som det var tänkt (på grund av flera olika orsaker). Men nu den senaste tiden har jag jobbat på att gräva fram de försvunna knytinstruktionerna och lite annat innehåll och kommer att lägga upp en ny lite modernare "startsida" där knytinstruktionerna, galleriet, syinstruktioner med mera är uppdaterade. Själva forumdelen kommer dock inte att förnyas i detta skede och jag vågar idag inte utlova någon tidsplan för en sådan.
En del knytinstruktioner har väldigt gamla videos (youtube) och efterhand kommer vi lägga upp nya/bättre när vi hittar - ni får jättegärna tipsa om bra knytvideos när nya versionen är uppe!

En annan långsiktig plan är att på ett bättre sätt framhäva/väva in intressanta forumtrådar på startsidan - för att få nyfikna att hitta in på forumet på ett bra sätt.

Vill passa på att tacka alla moderatorer som gör ett fantastiskt jobb med att hålla forumet ordnat och rensat! :heart: :app:

Siktar på att den nya versionen kommer upp någon gång denna vecka (42)!
sjalbarn beta
sjalbarn beta
sjalbarn-startsida-beta.jpg (106.7 KiB) Visad 82731 gånger
Användarens profilbild
Av zink
#9555951
Åhå! Heja på :-)

Jag tänkte på detta med ägandet häromsistens.

Fast alla moderatorer - det är bara God_cares av de fem som är aktiv nu? Så all cred åt henne. :vågen:

Senast inloggad annars:

Asia 2019 juli
Krakri 2019 maj (senaste inlägg)
Tyche 2017 dec (senaste inlägg)
HellCat 2013

Dags att byta ut, rekrytera nytt?
Användarens profilbild
Av Teusa
#9555953
:tumup: Spännande!!

Jag blir gärna moderator.
Användarens profilbild
Av zink
#9555955
Teusa skrev::tumup: Spännande!!

Jag blir gärna moderator.
:vågen:
#9556000
Fin startsida! Men, och ett stort men. Bilden där ett barn bärs i sele kanske inte är den bästa... Det är vad jag kan se en babybjörn som inte räknas som ett ergonomiskt bärdon....
Av michael
#9556006
Ellen och jag skrev:Fin startsida! Men, och ett stort men. Bilden där ett barn bärs i sele kanske inte är den bästa... Det är vad jag kan se en babybjörn som inte räknas som ett ergonomiskt bärdon....
Hej och tack för bra synpunkter, den nya versionen gick live väldigt sent i natt! :zzz: Artiklarna är under bearbetning och bilderna har använts som placeholders under utvecklingen. Jag tror inte att Babybjörn längre har kvar några bärselar som har den smalare benställningen (det är en Mini på bilden), men jag ska byta ut till en bild där det är en som är uppenbart ergonomisk :tumsup:

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?