Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zink
#9400367
moggleif skrev:Jag skriver gratis mot arvodet att jag får göra det när jag har tid och lust med viss tidsbegränsning för att få det gjort alls. Och jag skriver på nivån för att locka nybörjare. Få dem att inse att det finns hundratals fler bärdon en babybjörn, vilket är det trista i Sverige.
Yeah :tumup: Bra med en aktiv sjalpappa bland alla sjalmammor :vågen:
Användarens profilbild
Av Bebile74
#9405310
Jag hjälper gärna till jag äger och har provat några ut av dem nya märken
Användarens profilbild
Av Bebile74
#9405312
Bebile74 skrev:Jag hjälper gärna till jag äger och har provat några ut av dem nya märken
Gratis så klart
Användarens profilbild
Av dolvis
#9405519
Detta vore så himla bra om det gick att få till- bärsjalsgruppen på fb får såna frågeinlägg men jämna mellanrum och där får man ju liksom börja om varje igång i stället för att länka till nån gammal tråd. Men jag är rätt dålig på sjalar, har bara burit i två sorters trikå, två gamla sorters selar, en ringsjal och meitai. Ingen koll på märke och sånt.
Användarens profilbild
Av Bebile74
#9478767
dolvis skrev:
Isadora skrev:Skulle det gå att fixa så man endast kan ladda upp bilder direkt under köp och sälj? Jag menar, annonser ligger ju max en månad? Tänker mig att det ska funka som vanligt i övriga delar av forumet.
Det vore ju jättesmart!
Röstar på det jag också. Direkt från mob hade varit kanon
Av Jos
#9478855
Bebile74 skrev:
dolvis skrev:
Isadora skrev:Skulle det gå att fixa så man endast kan ladda upp bilder direkt under köp och sälj? Jag menar, annonser ligger ju max en månad? Tänker mig att det ska funka som vanligt i övriga delar av forumet.
Det vore ju jättesmart!
Röstar på det jag också. Direkt från mob hade varit kanon
Det går fint att ladda upp bilder direkt under delar av forumet nu, bl a köp och sälj! Direkt från mobil funkar. :D
Av mrjaco
#9556117
Jag kan skriva recensioner och tips om de bärdon jag använder/har använt... Men nån sjalexpert är jag inte, jag har mest burit i ergonomisk sele.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?