- tis jul 02, 2013 18:21
Vi är ska ut på en rundresa i USA. Barnen är 4 resp 7 år och väger 23 resp 28 kg. De är duktiga på att gå när de är på det humöret, men annars och i kombination med den jet-lag jag har en känsla av kommer att infinna sig, så tror jag att de kommer att vara lite halv-ovilliga till några längre turer. Nu har vi heller inte planerat in några längre turer, men det är en del nationalparker och vulkaner som vi vill strosa runt i och det är frågan om detta kommer att gå hem
Vagn är uteslutet då vi kommer att flyga en hel del samt ha en massa olika hyrbilar. Dessutom är jag inte säker på att en vagn funkar ihop med den terräng i vilken vi kommer att gå...
Så, idag släpade jag fram min gamla easy care Norrsken ur garderoben
Den konkurrerades totalt ut av Manducan med andra barnet, men både Manducan och ergon gör ont på ungarnas lår (dessutom har de ju passerat viktgränsen med råge...) så de har jag enbart kvar för demo.
Frågan är nu vilken knytning som är bäst för STORA (
) barn?! Jag försökte spana i "du kan amma här" videon - där en pappa bär en mamma, men tycker inte riktigt att jag kan se hur han knytit upp henne
Tanken är liksom mest att sjalen skall vara ett stöd när barnet sitter på ens rygg så att man slipper ha båda händerna under rumpan på barnet och barnet slipper klamra sig fast runt halsen.

Vagn är uteslutet då vi kommer att flyga en hel del samt ha en massa olika hyrbilar. Dessutom är jag inte säker på att en vagn funkar ihop med den terräng i vilken vi kommer att gå...
Så, idag släpade jag fram min gamla easy care Norrsken ur garderoben

Frågan är nu vilken knytning som är bäst för STORA (

Tanken är liksom mest att sjalen skall vara ett stöd när barnet sitter på ens rygg så att man slipper ha båda händerna under rumpan på barnet och barnet slipper klamra sig fast runt halsen.