Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Vinterhumlan
Vi är ska ut på en rundresa i USA. Barnen är 4 resp 7 år och väger 23 resp 28 kg. De är duktiga på att gå när de är på det humöret, men annars och i kombination med den jet-lag jag har en känsla av kommer att infinna sig, så tror jag att de kommer att vara lite halv-ovilliga till några längre turer. Nu har vi heller inte planerat in några längre turer, men det är en del nationalparker och vulkaner som vi vill strosa runt i och det är frågan om detta kommer att gå hem :wink:
Vagn är uteslutet då vi kommer att flyga en hel del samt ha en massa olika hyrbilar. Dessutom är jag inte säker på att en vagn funkar ihop med den terräng i vilken vi kommer att gå...
Så, idag släpade jag fram min gamla easy care Norrsken ur garderoben :loving: Den konkurrerades totalt ut av Manducan med andra barnet, men både Manducan och ergon gör ont på ungarnas lår (dessutom har de ju passerat viktgränsen med råge...) så de har jag enbart kvar för demo.

Frågan är nu vilken knytning som är bäst för STORA ( :mrgreen: ) barn?! Jag försökte spana i "du kan amma här" videon - där en pappa bär en mamma, men tycker inte riktigt att jag kan se hur han knytit upp henne :Hahaa:
Tanken är liksom mest att sjalen skall vara ett stöd när barnet sitter på ens rygg så att man slipper ha båda händerna under rumpan på barnet och barnet slipper klamra sig fast runt halsen.
Av Sofie
En riktigt stabil och bekväm knytning som är liksidig skulle jag satsa på. Jag tänker på omslutet ryggkryss.
Jag tror också på en stadig omsluten knytning. Och ta bilder :heart: så mysigt med större sjalbarn :loving:
Omslutet ryggkryss är det i videon :tumup:
/hon som sjalade upp mamman på pappan :lol:
AbbesMamma skrev:Jag tror också på en stadig omsluten knytning. Och ta bilder :heart: så mysigt med större sjalbarn :loving:
Omslutet ryggkryss är det i videon :tumup:
/hon som sjalade upp mamman på pappan :lol:
Omslutet kryss verkar vara the shit alltså! Tack :loving:

Tack för inspirationen i videon dessutom - ni kanske kan släppa en behind the scenes där uppsjalningen sker?! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Labyrint
Jag knyter allra helst double hammock men avslutar med kors över bröstet och att sedan bre ut ändarna under barnets rumpa. Det blir fyra lager tyg som stöttar barnet underifrån med den knytningen och jag tycker den avlastar snäppet bättre än omslutet kryss. Däremot tar den kanske lite längre tid att knyta (inte särskilt svår, men lite omständlig, ingen favorit att knyta utomhus) och till så stora barn kanske det är svårt att få sjalen att räcka till.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?