Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kickan
Har problem med att min sjal, en Didymos geckos black (jaquard-vävd tror jag), blir som ett dragspel så den blir lite svår att sprida ut bra över bebis när jag knyter. Jag har tvättat den enl instruktion och strukit den men den dragspelar sig iaf :( :?

Kan någon ge mig tips på vad man ska göra för att bli av med detta? Är det jag som hanterar den fel eller har någon annan erfarenhet av problemet?

Hilfe bitte!
Av litensoetis
dragspelar den sig på längden eller bredden? har du provat att fläta den?
när jag tvättar mina sjalar så drar jag lite i dom när dom är blöta, sen hängtorkar dom och när dom är torra så drar jag och mannen i var sin ände av sjalen och liksom sträcker ut sjalen, just för att den inte ska töja sig så mycket när jag väl knyter sen. men att sjalen skulle dra ihop sig har jag aldrig hört om.. du använder inte sköljmedel?

har tyvärr inget klokt råd som avhjälper det hela, kanske någon annan hittar hit med annat tips!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?