Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Snurklan
ju mer förvirrad blir jag.

Vi har en trikåsjal till vår minsta och även skaffat en Ergo eftersom att det tycks stört omöjligt för maken att lära sig knyta sjalen. själv trivs jag jättebra med sjalen och är sugen på att gå vidare med en vävd sjal när minstingen blir för tung för trikån. Men jag blir bara mer och mer förvirrad ju mer jag läser. Som nybörjare vilken trikåsjal skulle ni rekommendera. För mig är funktionen det absolut viktigaste, sen ser jag det som en bonus om den är snygg :). Jag är bara 158 cm lång om det påverkar nåt?
Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag är kortare än dig och föredrar om sjalen är kortare än 7 meter. Nu är det några år sedan jag hade en liten och utbudet varierar, men det där med sjalar, är en smaksak. En tycker bäst om ett märke och en annan tycker om en annan. Trikåsjal har man till nyfödda och när de blir lite större o tyngre går man över till vävda sjalar eftersom de avlastar bättre.

Jag brukar rekommendera att man köper den som an tycker är snygg :tumup: Annars kollar man om man kan få träffa några som kan visa vad de har, så man får ett litet hum om hur de olika sjalarna är i materialet.

Välkommen hit!
Användarens profilbild
Av Carolinah
Köp en som du gillar är mitt första råd! :) Jag är lika lång (kort) som dig. Hade en Tricot Slen först men den var för varm för mig, det var i våras/somras. Köpte då en Looma Sino som funkade mkt bättre. Tror Aldoria Bambu Soft ska vara likvärdig den. De är inte så tjocka. Sen skaffade jag en Ellevill Zara på 4,7 m, den är fortfarande kvar, älskar den! Det finns ju så sjukt mycket olika vävda sjalar, börjar jag titta runt vill jag bara ha ha ha :) Kolla runt i olika webb butiker, läs på här, googla, kanske köp nån begagnad. Man får prova sig fram lite.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?