Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9066480
Hilda skrev:
Jag blir alltid lika förvånad när jag lyfter oburna barn över hur tunga och "degiga" de är. De bara hänger där, utan att haka fast, jag blir trött i armarna på någon minut.
Jag hade inte tänkt på det själv förrän min kompis sa att mina barn är så lätta att bära! "De bär ju nästan sig själva" :lol:
#9067138
dolvis skrev:Hos oss är det det barnet som burits mest som klonkar sämst. Bäst klonkar vännernas koalabjörn som alltid alltid åkt vagn, hoppgunga och gåstol hela bärperioden. :wink:
Haha, min fina teori krossas fullständigt 8)
#9067157
Vår lille knodd (som blivit buren MYCKET) är som en säck potatis och hjälper inte alls till, han är totalt avslappnad i hela kroppen, att bära honom på höften är lite som att släpa runt på ett litet 10-kilos fyllo. Ett väldigt sött sådant. :fnissa:
#9067291
Ketronya skrev:Vår lille knodd (som blivit buren MYCKET) är som en säck potatis och hjälper inte alls till, han är totalt avslappnad i hela kroppen, att bära honom på höften är lite som att släpa runt på ett litet 10-kilos fyllo. Ett väldigt sött sådant. :fnissa:
:Hahaa: :loving:
#9067378
Ketronya skrev:Vår lille knodd (som blivit buren MYCKET) är som en säck potatis och hjälper inte alls till, han är totalt avslappnad i hela kroppen, att bära honom på höften är lite som att släpa runt på ett litet 10-kilos fyllo. Ett väldigt sött sådant. :fnissa:
:Hahaa: :loving:
#9067381
Våra två minsta killar (de som burits i ergonomiska selar och sjal) klonkar ibland, ibland inte. Nu har ettåringen lärt sig att om man INTE vill bli buren då ska man sträcka ut sig helt, armarna upp i luften, då gör man det hemskt jobbigt för mamma eller pappa att hålla :wink:
#9067841
Jag måste få min unge att läsa den här tråden, hon är som ett c i famnen när jag bär henne uran bärdon. :) Dock såg jag ett tydligt klonk nyss när pappa lyfte upp henne ocför att sätta henne i sele och jag tror hon gör det när jag knyter sjal också.
#9067964
E klonkar som hon aldrig gjort annat. Har henne ofta på höften med min ena arm runt hennes svank liksom. Resten sköter hon och ringsjal funkar dåligt. Hon bor liksom där.
M klonkar inte alls lika mycket, men har den typen av tendenser i alla fall. Utom när han får för sig att dra upp knäna (som när man hoppar kanonkulan) när jag skalyfta honom. Inte bekvämt. :notworking:
#9068053
SCSI skrev:Det kanske är lite Hönan och ägget, det här... Oklonkande barn blir kanske oftare dragna i vagn för att de är så jobbiga att bära på - om man inte är så sjalfrälst att man knyter upp ungen hursom. :fnissa:
A fick åka MT istället. Sjal klonkade hon inte tillräckligt länge så jag hann lära mig. Och MT är snabbt, smidigt och tillräckligt bra. Nu sjalar jag lite men är MT frälst. Så enkelt snabbt och bekvämt. Inte ens BB-bärare med sina snabba bärdon(enligt reklam mm) har en chans. :lol:
#9069307
StorA klonkar men har inte blivit buren supermycket. LillA är som en fiolsträng och är skitsvår att bära i famnen. Svajig och stel. Och han har blivit buren mycket!! :hmm:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?