Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
Tips på svenska sidor där man kan köpa nåt som funkar när man bär?
Användarens profilbild
Av Carolinah
Jo fast midjeväska har jag, tänkte mer på axelväska när man har med mer grejer, typ thaiväska el vad det nu var jag såg att folk här hade.
Av Isadora
Onbag eller så kanske den från Suses Kinder om den går att köpa öht vill säga. www.suseskinder.com Bär man på magen är en ryggsäck jättebra. Men på ryggen? Kan säga att jag fortfarande letar fastän det är mitt femte barn jag bär. Ergo och Boba har egna väskor som matchar selarna, men jag vill ha något som står emot hällregn. på www.wearababy.com ska vist också finnas fina väskor gjorda av Girasolsjaltyg.
Av Isadora
Onbag är en väska som ser ut typ som en axelväska av bommulstyg. Den har långa band ett på varje kortsida, där axelremmen annars ska fästas. Man kan knyta banden på olika sätt, så att väskan passar hur man än väljer att bära. Tanken är att den ska vara mjuk för att inte skada det burna barnet. Dessutom en väska som sväljer massor av saker. Jag sålde min för att den inte är vattentät. Tror jag sett en Tråd skapad av Esarina där hon visar upp Onbags hon sytt själv.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
Jag använder en vanlig " säck väska" som jag kallar dem ( kanske Tai. Väska?) , stor tygpåse med axelrem , finns på alla marknader, " hippi affärer" typ zapata i gamla stan Sthlm etc el i Indien o Thailand där jag köpt de flesta av mina , har ett gäng, alltid gillat den typen av väska :wink: superbra ! :tumup:
Av litensoetis
eller en vanlig lite större axelremsväska med lite längre axelrem? det använder jag, ett fack till mig och ett fack till bebisen, perfekt! bara dra om bebisens rygg eller under rumpan, funkar bra :)
Av Cärlek
Snygg och praktisk din väska är Ponyo! Men vad är tanken med de långa bärbanden?
Av Ponyo
Cärlek skrev:Snygg och praktisk din väska är Ponyo! Men vad är tanken med de långa bärbanden?
Man knyter dem som en meitai. Mycket bra bärkomfort :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?