Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fridute skrev:Det var den absolut finaste selen jag sett och luvan var mer i MT stil. Så snygg och den à lilla pojk tultandes i en brun luddig pocketblöja. Så bedårandes söt. Så nära att jag gick fram och sa något. Men vad liksom :hmm: slovaker är väldigt privata människor har jag fått berättat för mig.
Våga säga ngt tycker jag! Vad som helst vänligt så blir det nog jättebra :tumup:

Tro vad det kan vara för sele då? :hmm:
Hur såg panelen ut?
Av Hell Cat
Fridute skrev:Det var den absolut finaste selen jag sett och luvan var mer i MT stil. Så snygg och den à lilla pojk tultandes i en brun luddig pocketblöja. Så bedårandes söt. Så nära att jag gick fram och sa något. Men vad liksom :hmm: slovaker är väldigt privata människor har jag fått berättat för mig.
wompat kanske? Bild (kolla luvan)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Åh, :loving:
Men om du hade sagt hur fin du tyckte att barnet och selen var hade de väl inte tagit illa upp?
Av Hell Cat
Fridute skrev:
Maddemoa skrev:
Men om du hade sagt hur fin du tyckte att barnet och selen var hade de väl inte tagit illa upp?
Och om de inte kan engelska? Vilket de flesta inte kan här. Igår fick jag tex fel dricka. Sist beställde jag citron sorbet och fick en spritdrink. Så det är helt galet. Handlar man i mataffären så pratar de slovakiska med dig, säger du något på engelska så viftar de bort det. Polisen pratar inte engelska. Vi kollade på ringar, de fick ringa en tolk. Tolken förstod vi inte och han inte oss. Så chansen att de inte förstår är väldigt stor och då blir det ju bara knas:?
jobbigt :?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Hell Cat skrev:
Fridute skrev:
Maddemoa skrev:
Och om de inte kan engelska? Vilket de flesta inte kan här. Igår fick jag tex fel dricka. Sist beställde jag citron sorbet och fick en spritdrink. Så det är helt galet. Handlar man i mataffären så pratar de slovakiska med dig, säger du något på engelska så viftar de bort det. Polisen pratar inte engelska. Vi kollade på ringar, de fick ringa en tolk. Tolken förstod vi inte och han inte oss. Så chansen att de inte förstår är väldigt stor och då blir det ju bara knas:?
jobbigt :?
Ja,då är det ju inte så lätt :heart:
Av doc
"dobre dobre" (ungefär "bra") säger du och då löser det sig :D i alla fall med barn som åker sele, skulle inte köpa något om inte jag förstår mig på säljaren

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?