Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

thowida skrev:
mammatillE skrev:
thowida skrev:Panelen är ju lika stor om du väljer toddler men övriga remmar går ju att beställa i small-medium-large.
Wow! Det låter ju kanon!! Är de mjuka och sköna?
ja jag tycker det, mjukare än tulan i axelremmarna definitivt.
:app: blir mycket sugen!
Är så glad att jag fått tag i en Wompat ska jag säga. Jag är en stl 36a och den passar mig bra! Mjuk och skön att bära i, snygg huva och den kan anpassas rätt bra med axelremmarna.

Hade jag varit du hade jag nog köpt! Det går ju ändå att få pengarna tillbaka står det på hemsidan om du inte är nöjd....!
(fast du kommer säkerligen älska den! :love: )
Tassar, är toksugren på en Wompat. Men hur katten gör man om både jag och pappan vill bära? Jag är stl M och han L. Blir det en enda kass kompromiss av alltihop tro? :hmm:
Labolina skrev:Tassar, är toksugren på en Wompat. Men hur katten gör man om både jag och pappan vill bära? Jag är stl M och han L. Blir det en enda kass kompromiss av alltihop tro? :hmm:
Åh vad svårt! Hoppas någon kan svara dig om det.
Chrissya vilken storlek har ni på panelen o axelband?
mammatillE skrev:
Labolina skrev:Tassar, är toksugren på en Wompat. Men hur katten gör man om både jag och pappan vill bära? Jag är stl M och han L. Blir det en enda kass kompromiss av alltihop tro? :hmm:
Åh vad svårt! Hoppas någon kan svara dig om det.
Chrissya vilken storlek har ni på panelen o axelband?
Kan mäta. Köpte
Min begagnad så vet inte 100% :)
Tycker inte att barnet lutar utåt
I den iaf, den är toppen för oss!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?