Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy84
Jag blir tokig på mig själv som velar såhär.
Jag har, sen jag fick prova en ergo, haft siktetinställt på en galaxy grey :love:
Tanken var att jag skulle få en levererade direkt från usa nu när mamma och syster ska dit, priset hamnar på ca vad man får betala för en begagnad här.. MEN så hade jag världens tur och hittade en begagnad, visserligen välanvänd och blekt röd, på blocket för 150 :whut:

Jag älskar att bära i den, väljer den före sjal osv.. men jag suktar fortfarande efter den gråa.. får man ta sig råd till ett sånt inköp?

Ska jag eller ska jag inte :hmm:
Användarens profilbild
Av LillaMy84
[quote="mammagumman"]Klart du ska! Ett bärdon som man gillar använder man mer :tumup:

150 kr´s ergon kanske är en pia....[/q

Ja, alltså användas kommer den ju.. men funktionen är ju densamma som i den jag redan har :roll:
Känns mer "okej" att köpa på sig en massa sjalar än selar

Nej, alltså, den är äkta..tror jag :siishah: visst är det galet :vågen: ena luvfästet saknas dock och så är den ju mått i färgen.. men det påverkar ju inte funktionen
Senast redigerad av LillaMy84 den ons maj 30, 2012 00:38, redigerad totalt 2 gång.
Av Enid
Klart du ska köpa den du vill ha istället! Om du hade köpt en till/annan om det varit en sjal så måste det vara lika ok att köpa en till/annan när det är en sele :this: . Och dessutom är det ju ett bra pris :tumup: .
Användarens profilbild
Av LillaMy84
thowida skrev:Hur vet du att den är äkta?

De finns kopior på galaxy bla såldes ett gäng på tradera för ett tag sedan
Nu blir jag ju osäker, men är det en kopia, är det en välgjord sådan.. Både ser ut och känns som de ergos jag klämt på irl.. logga på rätt ställe osv..Hur vet man att det är en kopia?

Är det dom billiga galaxyna på tradera du syftar på som kopior? Såg dem, men anade ugglor i mossen.. Tanken var alltså att mamma ska in i en fysisk butik under usa-vistelsen
Användarens profilbild
Av LillaMy84
Klart du ska köpa din galaxy grey
(Jag har haft massor av samma med olika färg... )
Klart du ska köpa den du vill ha istället! Om du hade köpt en till/annan om det varit en sjal så måste det vara lika ok att köpa en till/annan när det är en sele . Och dessutom är det ju ett bra pris .
:vågen:
Nu är jag ju dessutom osäker på att den jag fyndade är äkta.. Så då kanske jag på rktigt måste lägga in en beställning :roll: Det blir typ 800 för en ny på riktigt äkta sele.. Mycket pengar egentligen, men ändå billigt :app:
Användarens profilbild
Av chrissiya
:vågen: jippie! Släng gärna in en bild så vi får se sen :)!
Användarens profilbild
Av LillaMy84
:app: :app: :app: Nu är den hemma :heart: :love: :loving:
Det hade isst varit ett riktigt äventyr att hitta butiken jag letat fram på nätet, men de hade fått sett stan iallafall (hade varit i princip runt hörnet ffrån hotellet.. OM man gått åt rätt håll :Hahaa: )
Bara hunnit prova den lite snabbt idag, så bilder får bli imorgon

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?