- tis apr 10, 2012 10:11
Packade allt för en myshelg i husvagen, när vi kom fram upptäckte vi att suffletten till vagnen låg kvar hemma. Första svängen ut så snörde vi på barn och sjal på ryggen, sonen myste in sig direkt och somnade! Nere i backen ( åkte inte ) så möts jag av väldigt många nyfikna och undrande blickar. En vilt främmande människa frågar först om bebis tycker det är ok att sitta fast så, när jag berättar att det är det bästa han vet så börjar hon prata, sjalar hit & dit baby björn & ont i axlar mm. Sen kommer nästa och frågar om det är ok att bära så där... senare är det mannens tur att ta sonen, han vägrar sjal, men använder selen. Även då många blickar och kommentarer; vilken fin bärsele! När vi senare skulle upp i backen så tog jag ryggsäcken & mannen tog bebis, vad kräsen man blir på att bära skönt när man vant sig... ryggsäcken var vidrig! När vi senare skulle packa & åka hem igår så insåg vi att vagnen har stått på samma ställe parkerad hela helgen & vi har varit ute heldagar. Känner mer & mer så otroligt smidigt det är att bära & särskilt när det börjar bli lite varmare ute. Bebis har sovit i famnen & på liggunderlag när vi var i backen, annars brukar han sova i vagnen, men det gick ju finfint!
K 03- aldrig sjalad, I 06- tricot slen, G 11- får prova allt som kommer i vår väg