Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magwalena
Jag skulle prova korsa axelbanden igår när jag bar sonen på magen, men det är ju omöjligt att ta på sig selen själv då, eller är jag bara väldigt ovig?
Hur gör man? Det kändes betydligt skönare att korsa dem då de skaver mot baksidan av armarna annars...
Senast redigerad av magwalena den tis apr 10, 2012 09:15, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Marina
Jag brukar knäppa det ena och sedan sätta i barnet från sidan, så slänger jag över det kvarvarande axelbandet och fiskar upp det bakom ryggen och sedan knäpper jag, håller då båda delarna av axelbandet i spänn så behöver jag inte hålla bakom ryggen på bebis (och behöver alltså inte tre händer)
Användarens profilbild
Av Emor
Jag korsar utan problem axelremmarna när jag bär på mage i manduca, och jag är allt annat än vig 8) däremot länger jag ut dom på max, och spänner sedan in dom när de är knäppta, plättlätt! :)
Av Kyltsi
Marina skrev:Jag brukar knäppa det ena och sedan sätta i barnet från sidan, så slänger jag över det kvarvarande axelbandet och fiskar upp det bakom ryggen och sedan knäpper jag, håller då båda delarna av axelbandet i spänn så behöver jag inte hålla bakom ryggen på bebis (och behöver alltså inte tre händer)
Så gör jag också när jag korsar banden.
Av magwalena
Kyltsi skrev:
Marina skrev:Jag brukar knäppa det ena och sedan sätta i barnet från sidan, så slänger jag över det kvarvarande axelbandet och fiskar upp det bakom ryggen och sedan knäpper jag, håller då båda delarna av axelbandet i spänn så behöver jag inte hålla bakom ryggen på bebis (och behöver alltså inte tre händer)
Vad har ni för sele då?
Av tjoffsann
Emor skrev:Jag korsar utan problem axelremmarna när jag bär på mage i manduca, och jag är allt annat än vig 8) däremot länger jag ut dom på max, och spänner sedan in dom när de är knäppta, plättlätt! :)
Så gör min sambo också :tumup: dock med em Beco Gemini. Funkar toppen nu när han har lärt sig, men han tyckte det var lite trixigt i början...
Av Kyltsi
magwalena skrev:
Kyltsi skrev:
Vad har ni för sele då?
Jag har en manduca
Av magwalena
Manducan är kanske mer lämpad för kryss än Ergon?
Ergon känns mer och mer fel varje gång jag bär i den... El så är det jag som är mer kritiskt granskande av den, var ju bara lycklig att jag fått en från början...
Användarens profilbild
Av Marina
magwalena skrev:Manducan är kanske mer lämpad för kryss än Ergon?
Ergon känns mer och mer fel varje gång jag bär i den... El så är det jag som är mer kritiskt granskande av den, var ju bara lycklig att jag fått en från början...
Går det ens att korsa på ergon? :hmm:
Av magwalena
Jo det gick, men det var inte lätt :wink: Men himmel så mkt skönare det blev att bära på magen då
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Tycker att det är ganska lätt på Ergon :D jag drar ut dom till det yttersta, slänger över axlarna, korsar och knäpper, sen drar jag åt :tumup:
Användarens profilbild
Av Pyrets mamma
Fast det går ju inte om du ska sätta bebisen i babypåsen på manducan (när bebisen är riktigt liten). Men om du spänner ut banden på max så kan du få tag i dem bakom ryggen om du fäktar och letar en stund. Sen kan du spänna åt banden efteråt när du redan fäst fast bebisen. :D
Användarens profilbild
Av Marina
Pyrets mamma skrev:
Fast det går ju inte om du ska sätta bebisen i babypåsen på manducan (när bebisen är riktigt liten). Men om du spänner ut banden på max så kan du få tag i dem bakom ryggen om du fäktar och letar en stund. Sen kan du spänna åt banden efteråt när du redan fäst fast bebisen. :D
Jag använde aldrig den, inte ens när bebis va pytte
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?