Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kristinek
Jag är lite nybörjare på vävd sjal, men tycker det är kanon :heart:.
Nu ska jag försöka få några andra mammor jag känner att gilla det, de ska komma hem till mig och prova. Några av dem har lite mindre barn på c a 6-7 kg som jag tänkte inleda med att låta dom testa WBS(har ju t om 2 nu :heart: ) :P. Känns enklare att börja med. Men en liten tjej väger redan mellan 10-11 kg. Då är det väl bäst att plocka fram en ordentlig vävd direkt? Typ en redig Hoppe? :P

Vad ska jag satsa på att lära dom? Omslutet kryss eller dubbelt kryss?
Kör även lite känguru här hemma. Har burit mycket i omslutet(typ den knytningen jag väljer helst), men några av dem vill gärna bära efter typ halva promenaden. Då är ju dubbelt kryss smartare att ha färdigknutet.

Hade tänkt fokusera på en av dom just för att jag inte är så erfaren samt att jag framförallt vill visa hur mycket bättre det avlastar(är babybjörnsbärare hela gänget :shock: ). Eller ska jag våga lita på min förmåga att vara tydlig och visa både och?
Senast redigerad av kristinek den tor jan 05, 2012 20:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag har en kompis som lånade en sjal av mig när hennes son var nio månader - första gången de bar - och det hon fastnade för var omslutet kryss. Sen har de exprimenterat sig fram till ryggbärande på egen hand, och kör säkerligen lite kryssvarianter beroende på dagsform och behov av stabilitet/snabbhet, men jag tycker att det känns som en bra grund att utgå ifrån.
Användarens profilbild
Av kristinek
thowida skrev:de finns ingen annan van sjalbarnare som kan komma och visa er? :rodna: