Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kristinek
Det är helt enkelt bara att acceptera att lillen inte vill åka vagn mer än ca 2 min. Det är helt ok för mig som tycker det funkar bra att bära länge i sjal. Det jag undrar över är dock, hur skyddar jag honom bäst från kyla och blåst?

Har honom alltid under jackan, så större delen av kroppen är täckt. Men när han är pigg och vaken vill han ju ha huvudet utanför. (När han sover är han ju under ena delen av krysset och till viss del då också jackan) Sover han har han en tunn ullmössa och är han väl under krysset stannar han där även om han vaknar till lite. Är han vaken när vi går hemifrån har han vindtät PoP-mössa. Men hans lilla ansikte då? Ser ju hur han rycker till när det blåser. Försöker skydda genom att hålla halsduk framför, men då blir han ju arg eftersom han inte ser omgivningen.
Användarens profilbild
Av kristinek
Precis ett sånt där bärskydd har ju jag :vågen:.
Har inte tänkt på att kragen finns och ju är bra nu när det blåser!! :tumup:
Finns ju t om en luva slog det mig!!

Har haft honom under en vanlig stor jacka+ fleecetröja ett tag eftersom jag har tyckt att det var så smidigt att vi har ungefär samma kläder. Så jag kunde gå på hur varm/kall jag själv känner mig. Då ska jag använda bärskyddet igen nu :tumup:.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?