Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Igår lämnade jag över min "gås" till en nybliven mamma :) Hon blev jätteglad o jag ska dit o visa lite bättre en annan dag hur man gör :D Blev lite hastigt igår eftersom jag var stressad :( Hänvisade henne naturligtvis hit med!!!
Användarens profilbild
Av HPe
:tumup:
Jag ska lämna min sino vidare i februari(fast bara för låns, ifall... :rodna: ).
Kul att de- sjalarna- kommer ill fortsatt nytta + vilken tur den nya bäbisen har som får bli buren! :D
Jag ska förmodligen låna ut min trikåsjal till en nybliven mamma och pappa, om de visar sig intresserade! Sen lovade jag att hjälpa med knytning också, men jag själv bar A första gången då hon var ca 2 veckor gammal och hon satt då i grodposition på min mage - går det bra att lära ut detta till nykläckta bebisar eller borde jag försöka visa hur de kan ha benen uppdragna framför/under sig? Det har jag ju liksom aldrig gjort så då behöver jag nog läsa på lite tror jag.
Min trikåsjal åkte vidare i september. Vet ju att här inte blir fler sjalbebisar förrän barnbarnen kommer...
"Gåsen" är bara utlånad, har svårt att göra mig av m mina fina sjalar :oops: men låna ut kan jag göra iaf m en del :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?