Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HPe
Alla dagisfröknarna är imponerade över hur lätt jag bär 13 kg Skrutt i ringsjalen till/från bilen.
Bara det är ju :vågen: .
En fröken ska bli mormor (eller var det farmor? :hmm: ) och hon undrade vart hon kunde hitta/köpa en sån.
Till sej själv när hon är med barnet, för hon har ont i...ja, rygg axlar, arm...minns inre riktigt. :rodna:
Hursom helst tipsade jag henne om typ blocket och sa till henne att hojta till när det börjar närma sej så kan jag visa lite hur hon gör- jag kom ju inte riktigt överens med min ringis i början, så "varnade" henne att det kan ta lite tid, men är super när man lärt sej.
Tipsade även om diverse andra selar - om man vill bära längre osv. Och varnade lite för bb... :oops:
Blir tredje personen jag "raggat" till att skaffa ringsjal, bara genom att bära själv- inte missionera!
Ska dessutom låna ut Manducan till en annan kompis nån vecka- känner att jag verkligen strör "bär-vibbar" omkring mej just nu!
Ha,ha! :tumup: :vågen:
Användarens profilbild
Av Kesti
Heja! :vågen:

Till och med jag har börjat använda ringsjalen en hel del nu sedan jag vågade öppna tråden om att bära "japanskt" ( Det tog rätt lång tid för jag tyckte det lät så avancerat med "japanskt" :lol: ) .
Användarens profilbild
Av HPe
Jag kör inte på Japansk, men har kollat in det lite och testan några gånger. :wink:
Det är ju lättare också när det är lite styrsel på själva barnen och inte som på Skruttarna när vi testade första gångerna och det mest var "sladder". :wink: :tumup:
Användarens profilbild
Av moggleif
Älskar ringsjalen, så snabb, smidig och enkel. Och så är det kul att knäppa bb-fantaster på näsan. bb ska tydligen vara snabb och smidig. Innan de är klara har jag visat mage, höft och rygg, haha. Fast då får jag väl säga att jag börjar ju bli van och barnet likaså. Ringsjal borde alla ha, de flesta bär ju sina barn på armarna långa stunder i onödan.
Användarens profilbild
Av chrissiya
Efter att ha läst här inser jag ju verkligen hur mycket jag behöver en ringsjal!
För man kan väl använda den till en 3,5 månaders va??:)
Av Sarah79
chrissiya skrev:Efter att ha läst här inser jag ju verkligen hur mycket jag behöver en ringsjal!
Jag använder min ringsjal och bär japanskt till min 10 veckors. Korta stunder. Så det borde ju du också då kunna :)
Användarens profilbild
Av HPe
Absolut!
Jag skaffade min när Skrutt var 3-3½ månad ungefär.
Ammade en hel del i den- smidigt då man inte är hemma och har kuddar att bulla upp med + att när vi var utomlands kändes det bra att den skylde lite.
Använder den ännu mer nu när skrutt är dryga 1. Lätt att ta med, snabb att få på.
Nästan alltid när jag är och handlar eller går små ärenden typ apoteket får jag i alla fall något "glatt tillrop" från någon som tycker det ser smidigt ut. Och det ÄR det ju! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av chrissiya
Sarah79 skrev:
chrissiya skrev:Efter att ha läst här inser jag ju verkligen hur mycket jag behöver en ringsjal!
Jag använder min ringsjal och bär japanskt till min 10 veckors. Korta stunder. Så det borde ju du också då kunna :)
HPe skrev:Absolut!
Jag skaffade min när Skrutt var 3-3½ månad ungefär.
Ammade en hel del i den- smidigt då man inte är hemma och har kuddar att bulla upp med + att när vi var utomlands kändes det bra att den skylde lite.
Använder den ännu mer nu när skrutt är dryga 1. Lätt att ta med, snabb att få på.
Nästan alltid när jag är och handlar eller går små ärenden typ apoteket får jag i alla fall något "glatt tillrop" från någon som tycker det ser smidigt ut. Och det ÄR det ju! :mrgreen:

Men åh! Baske mig! Måste införskaffa nuuuuuuu! :Hahaa:

Tänker också de där med amningen, verkar så smidigt (sett bild nånstans)
10 veckor, så pluttelitet. :mums: OJ men då kan jag också testa. Bara hitta någon som vill sälja lite billigt till mig...!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?