Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sarah79
Bekant 1: sätter sin 5veckors framåtvänd i bb.
Bekant 2: sätter sin två månaders i Buddah i trikå

Jag mår nästan illa över att se detta, jag menar, VARFÖR??? :hmm:
Men, det är ju inte mina barn och egentligen har jag ingen rätt att påpeka deras
val, men känner att jag måste, men vet inte hur jag ska säga
det utan att trampa för mkt på tårna vilket jag är så bra på att göra annars.
Hjälp mig!!!
FrokenG skrev:Jag brukar säga vid tillfälle att man väljer ju gärna att ha dem mot sig i barnvagn tex.

Tyvärr vet jag inte om Bekant två ens har det då hon redan har börjat med sittvagn också :twisted:

Bekant ett har liggvagn så där kan jag ju möjligen påpeka det lite fint
Användarens profilbild
Av SCSI
Sarah79 skrev:Bekant 1: sätter sin 5veckors framåtvänd i bb.

Men, det är ju inte mina barn och egentligen har jag ingen rätt att påpeka deras
Hjälp mig!!!
Med risk för att göra dig än mer illamående var framåt i buddhaposition det enda sättet som gick att bära mitt yngel på vissa dagar redan när han var en månad. Han ville ha möjlighet att se sig omkring och blev skogstokig om han satt inåt. eller låg på golvet. Eller, gud förbjude, i vagnen!
Nu var det ju inte så att jag gick omkring med honom så hela tiden och vart som helst, men ändå.
Alla barn är olika helt enkelt.
SCSI skrev:
Sarah79 skrev:Bekant 1: sätter sin 5veckors framåtvänd i bb.

Hjälp mig!!!
Med risk för att göra dig än mer illamående var framåt i buddhaposition det enda sättet som gick att bära mitt yngel på vissa dagar redan när han var en månad. Han ville ha möjlighet att se sig omkring och blev skogstokig om han satt inåt. eller låg på golvet. Eller, gud förbjude, i vagnen!
Nu var det ju inte så att jag gick omkring med honom så hela tiden och vart som helst, men ändå.
Alla barn är olika helt enkelt.
Men när dom är så små blir det ju alldeles för många intryck just framåt, och som du själv skriver, du gick inte vart som helst, men det gör ju dessa..både ute på skolgård, buss, stan mm Hur gjorde du om du var bland mkt folk? Hade du Buddha då?
Jag upplever oxå att en period är det framåt som gäller, både i sjalen och när man bär dom i famnen. Men jag stör mig ändå lite på dom som har dom framåt :lol:
Vi har haft perioder då vår lille inte alls velat sitta in mot kroppen. Det började ganska tidigt, innan han var två månader. Hemma har jag burit i buddaställning för att göra honom nöjd. Allra bäst har det dock funkat att bära i vagga, då kan han titta och hänga med, men vända sig inåt om han vill. Det väl lättare om bebisen somnar i vagga än i buddaställning, så det skulle jag ha tipsat om.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?