Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av letw83
Ja, hjälp mig välja ryggsjal! Jag har en easycare pistage och elden är fin men jag tänkte jag kunde variera mig lite. Vill börja bära bebisen på ryggen, och hade helst köpt en begagnad men det verkar svårt :roll:

Så nu har jag sjalspanat och fastnat för tre godingar

Ellevill zara curry

Néobulle julie

Natibaby tanama

Julien känns mest som mina färger, men zaran är snygg oxå :loving: natin är nog mest med som budgetalternativ, den är snygg men inte lika snygg som de andra två.

I övrigt kan jag inget om de olika märkena så det blir isf utseende och pris som styr. Zaran verkar dock poppis....

:help:
Av sjaltokan
Här är en som inte gillar zara och gillar du easy så kommer zaran kännas väldigt annorlunda.

Ellevillsjalarna (zara/jade) är ju vävda med mönster vilket gör att de inte glider utan ganska lätt hakar i, många gillar det, jag gör det inte som gärna efterdrar sjalen innan jag knyter ihop och är måste få till en bra och tight knytning om jag ska bära längre stunder (det går inte med en ellevill)

Vad gäller både néobulle och natibaby så vet jag att tjockleken kan skilja från färgställning till en annan, t.e.x var néobulle lou ganska tjock och sträv medan simon var mycket tunnare och därmed också mjukare.
Likaså natibaby brezo var mjuk och tunn, nepal tjockare.

Så välj den du tycker är snyggast om du inte kan prova en zara så du vet om du gillar den.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?