Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zircona
Stod och tittade på min nya långsjal som låg slängd i soffan...

Tanke 1: Jag önskar att jag visste hur man gjorde en sjalfläta :hmm:

Tanke 2: Jag vet hur man gör en sjalfläta

Handling: Snabbt som bara den så flätade jag ihop sjalen till en perfekt fläta

Tanke 3: Wow
:siishah:

Jag har aldrig sett någon göra en sjalfläta, jag inte heller heller läst eller sett beskrivningar eller fått det förklarat för mig. Men det tedde sig plötsligt helt självklart hur man skulle göra och det var tydligen precis så som jag tänkte. Coolt! :vågen:

Önskar att fler saker i världen vore lika självklara och lätta!
Av Hilda
Haha, men jag vet INTE hur man gör en sjalfläta, någon som känner sig manad att beskriva i ord? Har visserligen en trikåsjal, knölar bara ihop den till en boll när jag skall någonstans och så är det ett litet h*lvete att få ordning på den när man skall sjala sig :)
Hilda skrev:Haha, men jag vet INTE hur man gör en sjalfläta, någon som känner sig manad att beskriva i ord? Har visserligen en trikåsjal, knölar bara ihop den till en boll när jag skall någonstans och så är det ett litet h*lvete att få ordning på den när man skall sjala sig :)
Du flätar eg. inte sjalen i flätandets rätta betydelse. Du virkar luftmaskor med den. :tumup:
Användarens profilbild
Av MuuM
CrazyMagpie skrev:
Hilda skrev:Haha, men jag vet INTE hur man gör en sjalfläta, någon som känner sig manad att beskriva i ord? Har visserligen en trikåsjal, knölar bara ihop den till en boll när jag skall någonstans och så är det ett litet h*lvete att få ordning på den när man skall sjala sig :)
Du flätar eg. inte sjalen i flätandets rätta betydelse. Du virkar luftmaskor med den. :tumup:
Precis. Tänk fingervirka fast med hela händerna.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?