Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av evasofie
Hej och godkväll.

En ny sjalbarnsanvändare anmäler sig efter att bara ha spanat runt här tidigare. Jag är en trebarnsmorsa med alla under tre och i stället för trillingvagn så har jag blivit ivrig sjalbärare åt minstningen 3 månader. Och som med mycket annat - lite kräver mer, så nu vill jag komplettera/uppgradera min trikåsjal. Ellevill har jag blivit tipsad om och jag kärade i alla fall ner mig i alla färger och mönster. Ska jag satsa på en sån? Eller någon annan? Och varifrån ska jag köpa? Finns det några rabatter? Eller finns det någon som kan sälja begagnat?

Tack.
Kika under säljes på forumet här, finns en hel del :) Själv har jag en Hoppediz (min första vävda), en Didymos jag köpte begagnad här och en nyköpt Ellevill. Jag har tvättat min Ellevill en gång och upplever den som något sträv i nuläget (mönstret spelar ju delvis in) men hoppas den mjuknar. Vill du ha en sjal som redan är mjuk och go så satsa på begagnat :tumup:
Användarens profilbild
Av Bebile74
Hej och välkommen hit till sb.
Det finns så många välja mellan. Köpt den som du gillar mest.
Mina favoriter är Girasol, Didymos och ellevill en natibay på väg också det ska bli spännande testa den.
Mina ellevill sjalar har varit mjuka från alla början så det är lite olika. Lycka till :D
Av sjaltokan
Välkommen hit :hello:
Välj den du tycker är snyggast, vad man sen gillar för märke är en smaksak, jag gillar inte ellevill, kanske beror det på strukturen i mönstret som gör att den inte glider så lätt men jag vet andra som älskar just det.

Jag tycker de flesta vävda som finns på marknaden idag är likvärdiga, skriv en annons under köpes, vilken färg och längd och pris du tänkt dig så kommer du säkert få många bra förslag. :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?