Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

CrazyMagpie skrev:
Hell Cat skrev:
nickedockan skrev:trikå?
Nä, det tror jag inte det är, det står att man kan göra om det till ringsjal. Finns det kortsjalar i trikå förresten?
Jo, jag har för mig att Bubbi har/har haft en?! :hmm:
En ringsjal är väl det? :)
hörnsten skrev:
CrazyMagpie skrev:
Hell Cat skrev:
Nä, det tror jag inte det är, det står att man kan göra om det till ringsjal. Finns det kortsjalar i trikå förresten?
Jo, jag har för mig att Bubbi har/har haft en?! :hmm:
En ringsjal är väl det? :)
Helt rätt, visst var det hennes ringsjal jag tänkte på! :tumup:

...fast, en kortsjal i trikå kke vore ngt att testa också? :D
fjällrävsmamma skrev:hur funkar en sån knytsjal? Hur lång är den? Sugen på att testa, och vi har ingel kort långsjal, så en kort till ryggknytning kanske kan motiveras...
Så vitt jag minns så räcker bb-sjalarna i regel bara till ryggsäck med knuten under rumpan eller torso när det kommer till ryggknyt.
Hell Cat skrev:
Jag sydde en kortsjal i trikå när jag fick mina två samtidigt och låg på neo. Behövde något enkelt för att själv kunna ta ut dem båda ur kuvöserna. En i trikå på drygt två meter som jag mest knöt som en tub runt midjan och hade en liggande i medan jag tog ut den andre. Fungerade toppen! :tumup: Det är hemskt jobbigt att inte kunna ta hand om ens bebisar själv. Sjalen låg mest runt midjan för på så sätt fick en eller båda även lite stöd i famnen när vi satt och ammade och sondade och sov och... satt ju där mest hela tiden. Den gick dock att använda som knytsjal över axeln också.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?